תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הסמכה ייחודית לניהול סיכוני מערכות מידע מקבלת הכרה

הסמכת CRISC זכתה בתואר ההסמכה המקצועית הטובה ביותר ממגזין SC

07/03/2013 14:00

ארגון ISACA הבינלאומי זכה בפרס "ההסמכה המקצועית הטובה ביותר" ממגזין SC להסמכת CRISC (ר"ת Certified in Risk and Information Systems Control) – מוסמך בסיכונים ובקרות מערכות מידע. הפרס הוענק במסגרת כנס RSA. "מגזין SC גאה להכיר ב-ISACA כמוביל בתחום אבטחת המידע", אמרה אילנה ארמסטרונג, סגנית מנהל המערכת של מגזין SC. "תוכנית ההסמכה של ISACA היא מודל מעולה לכל תחום אבטחת המידע".

זוכי פרס SC נבחרים על ידי פאנל של מומחי אבטחת מידע מהסקטורים הפרטיים והציבוריים, אשר נבחרו על ידי מערכת מגזין SC, בזכות הידע שלהם ובתוקף היותם מובילים בתחום אבטחת המידע. צוות המומחים חקר לעומק משתנים רבים לצורך הבחירה. הסמכת CRISC של ISACA נבחרה כהסמכה המקצועית הטובה ביותר, מתוך מאות מועמדים. הפרס השנתי של מגזין SC, בשנתו ה-16, מעטר את הפתרונות, השירותים וההסמכות המובילים. ניתן לעיין ברשימת הזוכים באתר המגזין.

אלן בורדמן, יו"ר ועדת ניהול קריירה והסמכה של ISACA, הגיב: "הפרס הוא כבוד רב ועדות להשפעה הרבה של הסמכת ה-CRISC בשלוש השנים הראשונות שלה. מעסיקים מחפשים מועמדים עם הסמכת CRISC כהוכחה לרקע חזק בניהול סיכוני מערכות מידע, על מנת להעלות את ערכם של הארגונים שלהם. כל ההסמכות של ISACA מוכרות בכל העולם בתחומים רבים, ומחקרים עצמאיים רבים העריכו את ההסמכות ש-ISACA  מעניקה, כמשתלמות ביותר בתחום מערכות המידע. סיבות אלו מצדיקות את הביקוש הרב להסמכת ה-CRISC".

הסמכת ה-CRISC, שנוסדה ב-2010, הוענקה כבר לכמעט 17,000 מומחים. על מנת לקבל את ההסמכה, על המועמדים להוכיח לפחות 3 שנות ניסיון בתחום ולעבור מבחן. המבחן הבא ייערך ב- 8 ביוני 2013.

איגוד ISACA מעניק גם הסמכות למבקרי מערכות מידע (CISA), למנהלי אבטחת מידע (CISM) ולמוסמכים בממשל טכנולוגית מידע תאגידי (CGEIT). הן CISA והן CISM עלו לשלב הגמר לפרס SC.

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע מסונף לאיגוד הבינלאומי ISACA, אשר מושבו בארה"ב וחברים בו מעל 105,000 מקצוענים הפזורים ב-200 סניפים בכ-160 מדינות ברחבי העולם. ISACA מפתח ומפרסם מגוון הנחיות ותקנים מקצועיים. תקינה זו מסייעת בתהליכי ניהול סיכוני מחשב, ביצוע ביקורת בתחום טכנולוגית המידע ועמידה של יחידת המחשב בדרישות רגולציה שונות. המסגרת המוכרת ביותר מבין אלו הינה CobiT, אשר בין יתר שימושיה, היא מהווה בסיס לבחינת התאמת מערכות המידע של תאגידים לדרישות SOX.

לפרטים נוספים

תרגום: רו"ח עובד כהן CISA, חבר וועדת פרסומים ושיווק, ISACA ישראל

אירועים קרובים