תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל העניקה פרסים לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים – חלק ב'

18/03/2013 16:12

אנו ממשיכים בפירוט הזוכים בו התחלנו אתמול:

פרס שני לפרויקט מצטיין לשנת 2013, הוענק גם לפרויקט "מערכת ייעוץ מומחים", של צוות האינטרנט של שירותי בריאות כללית היחידה לרפואה מקוונת
הפרס ניתן על הקמת תשתית אחידה המאפשרת ללקוחות הכללית להתייעץ באופן אישי, מאובטח וממוקד עם מומחים בנושאים שונים, תוך שימוש במגוון ערוצים ויכולת מעבר ביניהם באופן שקוף. המערכת מאפשרת מתן מענה רפואי מקצועי באופן גמיש, הפחתת עומס על המרפאות, קיצור זמני קבלת שירות ממומחים והבטחת הרצף השירותי במתן הטיפול הרפואי. ניתוח המערכת בוצע ע"י שילוב של מומחים טכנולוגיים לצד צוות ניתוח מערכות ממגוון תחומים שונים.

בפרס שלישי לפרויקט מצטיין לשנת 2013, זכה פרויקט "הקמה ויישום מערך הנכסים הדיגיטליים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל", של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשיתוף עם חברת תבונה תעשיות תוכנה בע"מ
צוות הפרויקט: בן אבי-שטיינברג טליה, קרביץ ליאת, רוגובסקי אבי, רוגובסקי רותם, הלוי אביחי.
הפרס ניתן על יישום סדרה של פתרונות מתקדמים בתחום הנכסים הדיגיטליים באמצעותם מנחילים ערכים, לקהל יעד המהווה קהל סיכון, לשינוי תרבות הנהיגה והרגלי הזהירות שלהם. על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושימוש ביישומים מתקדמים הדורשים מהמשתמשים להיות פעילים ועירנים בזמן הגלישה.

בפרס שלישי לפרויקט מצטיין לשנת 2013, זכה גם פרויקט "תיק רפואי אחיד בבתי החולים בכללית", של שירותי בריאות כללית
צוות הפרויקט: ד"ר קודש שלומי, ד"ר דנקמפ ירון, מרדכי איילה, פרי-מזרה הניה, פנצ'ק מיכל, יעל ניר, ריטבס אלה, ויסקופר גלית, ממן סיון, רגב יעל, דרזנר פאני.
הפרס ניתן על מחשוב התיק הרפואי בבתי החולים של הכללית באמצעות מערכת אחת הכוללת תיעוד כלל המידע הרפואי על המטופל, החל מקבלתו לבית החולים ועד לשחרורו. ריכוז כל ההיסטוריה הרפואית של המטופל, הבדיקות שביצע וחוות הדעת הרפואית. נוסף, מנהל המערכת את "רצפת היצור" של המחלקה.

צוות חברת החשמל

בציון לשבח בתחרות לפרויקט מצטיין לשנת 2013, זכה פרויקט "מבט ממוקד" בחברת החשמל לישראל
צוות הפרויקט: גליקמן אלי, שנק יוסי, דקל רונן, בן חיים ארנון, דנילוב ודים, סקלינסקי יור, גכט אירה, להט אבנר
על אספקת תמונה מהימנה, אינטגרטיבית ועדכנית על ביצועי הארגון למנהלים, על מנת לאפשר קבלת החלטות אופרטיביות ואסטרטגיות. פרויקט חדשני וייחודי בתחום טכנולוגיות המידע, אשר בא לידי ביטוי בהיבט העסקי, הטכנולוגי, הפרויקטלי והארגוני. מערכת אשר תרמה משמעותית למשתמשיה בהנגשת המידע למקבלי ההחלטות בזמן אמת, כולל זיהוי מגמות בתחום הפיננסי.

בציון לשבח זכה גם פרויקט "מערכת מעי"ן – מערכת עולים ידידותית נגישה", של המשרד לקליטת עליה
צוות הפרויקט: רוזנבליט שוש, סנצוב אלינה, שמרלינג קרן.
על יצירת מעטפת One stop shop לניהול מכלול המשימות של יועץ הקליטה. פרויקט ייחודי וראשוני במשרד הקליטה, בשילוב הכוחות של אנשי מקצוע מקרב העובדים ואנשי מערכות מידע, לנתח ולהגדיר באופן מובנה ואחיד "תורת קליטה" שתהווה בסיס ומסגרת מחייבת לכל יועצי הקליטה.

בפרס מנתח מערכות מצטיין לשנת 2013, זכו שתי מנתחות מערכות:

דקלה גדעון ממשרד הרווחה והשירותים החברתיים, זכתה בפרס ראשון
על תרומתה כמנתחת מערכות בפרויקטים בהם היא מעורבת. דקלה מצטיינת בעבודה יסודית ומעמיקה במיוחד ומגלה יכולת למידה גבוהה תוך שימת לב לפרטים.

דקלה גדעון

רימונה אמר מבנק לאומי זכתה בפרס שני כ"מנתחת מערכות מידע מצטיינת" לשנת 2013
על תרומתה כמנתחת מערכות בהובלת ויישום פרויקט חוצה ארגון, יצירת תפישה ועבודה חדשנית בארגון. וכן על יישום מתודולוגיה המאפשרת שליטה ובקרה על נכסי הארגון וקיצור זמני פיתוח.

רימונה אמר

להוקרה מיוחדת זכתה גם דורית כהן, מי שהייתה מנכ"לית הלשכה במשך 12 שנים, עם דברי פרידה מרגשים אותם נשא ד"ר יוסי בולס, יו"ר המועצה הציבורית של הלשכה.

אירועים קרובים