Eternity מרחיבה היום את פעילותה ומשיקה לראשונה את Always-On; שרותי ביטוח ותחזוקה בתחומי הבינה העסקית (BI) והפורטלים
מערך מומחים חדש יעניק ללקוחות הכוונה טלפונית מקצועית ובמידת הצורך גם הגעה פיזית למקום, לצורך טיפול מידי ומהיר בכל תקלה במערכות ה-BI והפורטלים ● השרות יסייע ללקוחות להמשיך בפעילות הרציפה, יחסוך מהם את "כאבי הראש" בהמתנה ארוכה ומייגעת לפתרון הבעיה ויוזיל עבורם עלויות בצורה משמעותית ● השרות החדש משווק ללקוחות על בסיס חודשי בחבילות שונות ובהתאם לפעילות; חבילת כסף, חבילת זהב וחבילת פרמיום המותאמות לרמת ה-SLA וכמות הקריאות המבוקשת
הצורך בפתרונות זריזים מגיע גם לעולם ה-BI והפורטלים. Eternity, בניהול אסף בר, משיקה היום את Always-On שרותי ביטוח ותחזוקה מהירים, לכל תקלה קלה או מורכבת, הקיימת במערכות ה-BI המגוונות והפורטלים (Microsoft Share Point), הדורשת טיפול מיידי.
על רקע השינויים הקורים מדי יום בשווקים התחרותיים והרצון להתייעלות, מצאה Eternity כי קיים צורך בקרב ארגונים לתחזוקה מקצועית, שוטפת ומיידית של מערכות BI ופורטלים, אשר תוזיל עבורם עלויות, תאפשר להם להמשיך כרגיל בפעילות הרציפה ותחסוך מהם את "כאבי הראש" בהמתנה ארוכה ומייגעת לפתרון הבעיה.
לצורך העניין, הקימה Eternity במשרדי ההנהלה מערך מומחים ייעודי ומיוחד, אשר יעמוד לרשות הלקוחות במשך רוב שעות היממה ויסייע להם לפתור באופן ממוקד את התקלה הרלוונטית, באמצעות הכוונה טלפונית מקצועית ו/או הגעה פיזית למקום, בהתאם לצורך ולדחיפות.
שרות Always-on, משווק ללקוחות על בסיס חודשי בחבילות שונות ובהתאם לפעילות; חבילת כסף, חבילת זהב וחבילת פרמיום המותאמים לרמת ה-SLA וכמות הקריאות המבוקשת.
אסף בר, מנכ"ל Eternity: "השרות החדש מהווה חיסכון בעלויות והקלה משמעותית בקרב ארגונים עם מערכות מידע ניהוליות מבוססות פלטפורמות BI ומערכות פורטל פנים וחוץ ארגוניות מבוססות Share point. בדומה לשרותים השונים בעולמות הביטוח, גם שרות Always-On מהווה תעודת ביטוח לארגונים, המודעים כעת שיש להם גב יעיל, מקצועי ומשתלם, הזמין עבורם בכל שעות היממה ויטפל בכל תקלה, קטנה כגדולה, הקיימת במערכות הבינה העסקית והפורטלים".