תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רן שלום, עיריית פתח תקוה: "המנמ"ר צריך ליזום BCP מתוך ראייה עסקית ולפעול יחד עם הגורם המוסמך בארגון לחירום למימוש תכנית זאת"

07/04/2013 14:55

"המנמ"ר צריך ליזום BCP מתוך ראייה עסקית ולהשתלב בתכנית ה-BCP של כלל העירייה בעת חירום. בנוסף, צריך למצוא לארגון פתרונות לניהול החירום ושגרת החירום", כך אמר רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעיריית פתח תקוה. שלום היה בין הדוברים ברב-שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב-השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ביום א', ה-2 ביוני.

לדברי שלום, "המנמ"ר, בשיתוף הגורם המוסמך בארגון, חייב להעלות את נושא ה-BCP ולהציב מראה מול הנהלת הארגון לסיכונים והאחריות המוטלת על הארגון לממש תכנית כזאת. יש לציין ש-BCP בעיר שנותנת שירות ל-220 אלף תושבים, כולל צרכים פיזיים וקיומיים כגון מים, מזון, הגנה פיזית ועוד".

"אנו פועלים בשני מישורים", אמר שלום: "מישור אחד הוא הכנת מענה של מערכות המידע בתחום ה-BCP, והמישור השני הוא ניהול החירום ושגרת החירום. אנו נמצאים בשלב של הכנת מכרז ל-BCP והתחלנו כבר את הפעילות בנושא בשנת 2012. במישור השני אנו מיישמים פתרונות שנותנים מענה גם לניהול שגרת החירום. לדוגמה, הטמענו מערכת של Nowforce שעובדת בתצורת מיחשוב ענן. המערכת, שתשרת 300 מעובדי העירייה, מאפשרת לייצר תמונת מצב בחירום על סמך כל האירועים ומשמשת בסיס לקבלת החלטות בעת חירום".

אירועים קרובים