תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פרויקט שביצעה פרוסיד הישראלית בסנדיסק העולמית יוצג ב-CA World 2013 בלאס ווגאס

הפרויקט, שמבוסס על מערכת Clarity והותקן ע"י פרוסיד בכל אתרי סנדיסק בעולם, יתחרה בפרס VIP מול פרויקטים מצטיינים מכל העולם

07/04/2013 15:00

חברת CA Technologies בחרה בחברות פרוסיד (Proceed) וסנדיסק (SanDisk) להציג בכנס CA World שיתקיים ב-24-21 באפריל בלאס וגאס, את פרויקט ניהול פורטפוליו המוצרים (PPM) אותו הטמיעה פרוסיד בסנדיסק. את הפרויקט יציגו רון רהב מסנדיסק וגילי רגב – מנכ"ל פרוסיד. הפרויקט בסנדיסק יושם על ידי חברת פרוסיד תוך שימוש בתשתית טכנולוגית לניהול פורטפוליו המוצרים Clarity של CA. בחברת CA אומרים כי הפרויקט נחשב לאחד הפרויקטים המוצלחים בתחומו ומועמד גם לפרס ה-VIP היוקרתי של חברת CA Technologies.

"פרויקט סנדיסק הוכר כרפרנס ברמה העולמית ומעורר התענינות רבה בחברות טכנולוגיות נוספות ברחבי העולם", ציין מאיר עמור, מנכ"ל CA Technologies החדש בישראל. "הבחירה בספק ישראלי כיועץ בארה"ב היא נקודה ראויה לציון".

לדברי רגב, "הפרויקט מתבצע במספר אתרים בעולם תוך מורכבות ארגונית וטכנולוגית. הנהלת סנדיסק מחויבת לתפיסת Portfolio, דבר שמאפשר יישום והטמעה עמוקים ורחבים בארגון ושינוי תרבותי אשר מוביל את הארגון להצלחה בקבלת ההחלטות ויישומן בשטח. אנו שמחים כי סנדיסק בחרה להרחיב את הפעילות אתנו ברמה הגלובאלית. פעילות זאת מתחברת היטב לאסטרטגיה הגלובאלית של פרוסיד".

אירועים קרובים