תוכן שיווקי

סטארט אפ ישראלי לאנשי IT: הכירו את ITQlick

08/04/2013 13:48

כמה פעמים לפני שבחרתם מערכת מידע או כלים חדשים לארגון שלכם עלתה אצלכם השאלה באילו כלים ארגונים דומים לכם בחרו והאם הם מרוצים מהבחירות שלהם? כמה הייתם רוצים לדבר עם קולגות בארגונים דומים לארגון שלכם כדי לקבל חוות דעת אמיתית על מערכות, כלים ונותני שירותים שאתם שוקלים לרכוש? סטארט אפ ישראלי חדש שהוקם בשנת 2012 ומושק השבוע יסייע לכם עם מענה לשאלות האלו.

ITQlick היא רשת חברתית מקצועית שמסייעת לאנשי IT בבחירה של מערכות וכלים לארגון שלהם, הטמעה של מערכות מידע וביצוע של פרוייקטי אינטגרציה. הכל באופן חברתי וע"י עזרה הדדית של החברים באתר. איך זה קורה בפועל? המשתמשים באתר, לאחר הרשמה בעזרת LinkedIn, יכולים ליצור לעצמם פרופיל מקצועי שמורכב ממערכות וכלים שהם עובדים איתם, ולהעלות פרוייקטים שהם לוקחים בהם חלק. בנוסף, הם יכולים להציע את עצמם כמי שמוכנים לתת חוות דעת אמיתית על המוצרים ולסייע כמנטורים לקולגות בפרויקטים שהם התנסו בהם. הקולגות יכולים לפרסם פרויקטים ולהציע למנטורים מנוסים ללוות אותם באופן מקצועי.

באתר מקוטלגים כ-2,700 מערכות מידע וכ-2,000 ספקי תוכנה דבר שמאפשר לארגונים לאתר מערכות לפי תיוגים שונים וחתכים מתקדמים כגון: מחיר, פיצ'רים, חוות דעת, ומאפיינים שונים.

לשאלה מה ההבדלים בין רשתות חברתיות-מקצועיות כגון LinkedIn לבין ITQlick עונה היזם, שלומי לביא, כי LinkedIn הינה הרשת המקצועית הגדולה בעולם אם יחד עם זאת אין שם דיונים מקצועיים, יש שם קבוצות של מאות אלפי משתמשים אך רק כמה פוסטים בשבוע. בנוסף הרשת אינה מיועדת לאנשי מערכות מידע והמידע שמועלה הינו טקסטואלי בעיקרו, לדוגמא ב-ITQlick כאשר מעלים פרוייקטים או שאלות ניתן לקשר אותם למוצרים שמקושרים לחברות, לתאגים וכו' – דבר זה עוזר מאוד כשרוצים לאתר מידע כגון: חוות דעת של מנהל IT על מוצר לניהול פרויקטים מארגון של 1,000 אנשים בתעשיית התוכנה. או רשימת הספקים שהטמיעו מערכת CRM  מסויימת בתעשיית HLS. על הצורך הזה עונה הסטארט אפ ITQlick וכמו כל רשת חברתית ככל שיהיו יותר משתמשים באתר שישתפו בתוכן כל החברים יפיקו תועלת רבה יותר ממנו.

החברה השלימה גיוס ראשוני בשבועות האחרונים כשאחד מהמשקיעים הינו מנכ"ל בתעשיית התוכנה. בהמשך הדרך, מתכוונים להוסיף אלמנטים מתקדמים של גיימיפיקציה חברתית, מתן ניקוד למשתמשים ואפליקצייה למובייל.

אירועים קרובים