תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים בחברת יעל תוכנה ומערכות

08/04/2013 16:08
שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה

ב-9 במאי 2013 תציג חברת יעל תוכנה בכנס "הטכנולוגיות המובילות בעולם העסקי" את פתרונותיה של טיבקו העולמית, אשר מתמחה בטכנולוגיה לעולם העסקי, והכל במקום אחד: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience. יעל תציג את פתרונותיה של טיבקו כמי שמייצגת אותה בלעדית בישראל.

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים בחברת יעל תוכנה ומערכות, מספר מה יוצג בתערוכה.

מה אתם עומדים להציג בכנס?
יעל תוכנה עומדת להציג באירוע חידושים, הדגמות חיות של הפתרונות המובילים בעולם העסקי, זאת לצד הרצאות מרתקות בכל אחד מהנושאים: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience.

מה המיוחד בפתרונות אלה?
פתרונות טיבקו מתמקדים בפתרונות תוכנה מובילים, אשר להם ערך מוסף גבוה לצרכים העסקיים של מגזרים שונים בשוק. מדובר בפתרונותיה של חברת טיבקו העולמית, אותה אנו מייצגים בלעדית בישראל. טיבקו הינה החברה הגדולה והמצליחה ביותר בעולם, אשר מתמחה בתוכנות אינטגרציה עסקית וטכנולוגיות חדשניות המאפשרות לנצל ביעילות את כוחות של הידע המצוי בקרב האנשים, המערכות והתהליכים.

טיבקו, אשר פתרונותיה משמשים למעלה מ-3,000 לקוחות ברחבי העולם מציעה פתרונות לתעשיות, באמצעות פעילויות רבות מסביב לעולם. פתרונותיה של טיבקו מיושמים כיום ב-50 החברות הגדולות מתוך רשימת fortune 500 , ביניהם ניתן למנות את: טלקום איטליה, נאסד"ק, סיטי גרופ, אינטל, נאס"א, וודפון,לופטהנזה,,נאס"א ועוד.

לאילו ארגונים/חברות הפתרון מיועד ומסייע?
הפתרונות אשר נציג בכנס מיועדים לכל סוגי החברות המעוניינות לייעל תהליכים ארגוניים, לשפר את הממשק בין החברה לספקיה וללקוחותיה ובנוסף ליעל תהליכים פנים ארגוניים.

מה היתרון הבולט של פתרונות טיבקו?
פתרונות טיבקו מאפשרים פתרון כולל מקצה לקצה, זאת לעומת פתרונות אחרים המספקים פתרונות נקודתיים בלבד. פתרונותיה של טיבקו הוכחו בהצלחה רבה בשוק העולמי ובשוק הישראלי, כפתרונות מהירים ליישום, אשר מאפשרים לארגון לקבל החזר השקעה בתקופה קצרה.

מה הערך המוסף של יעל ביישום ובהטמעת פתרונות אלה?
ליעל מחלקת יישום גדולה המונה כ-40 איש, מתוכם 5 ארכיטקטים, אשר ביצעו פרוייקטים מוצלחים בקרב קשת רחבה של לקוחות. אחד הפרוייקטים הבולטים והמפורסמים, הינו פרוייקט ניידות מספרים. במסגרתו העלינו 4 פרוייקטים בו זמנית וממשיכים להעלות מפעילים וירטואלים נוספים כמו רמי לוי, YouPhone,פרויקט Fulfilment בפרטנר, זאת בנוסף לפרוייקט בחברת התעופה הלאומית, אל-על, שם החלפנו את כל מערך ההזמנות הממוחשב של החברה וחיברנו את מערך השליטה ובקרה ל-Lufthansa systems.

אירועים קרובים