תוכן שיווקי

לקראת אירוע | FireEye הכריזה על פלטפורמה למניעת מתקפות סייבר מודרניות

מודיעין איומים וקישור לפתרונות אבטחה של שותפים יוצרים פתרון הגנה ארגוני לאיומי הסייבר של ימינו

10/04/2013 12:15

חברת FireEye, המפתחת פתרונות לעצירת מתקפות הסייבר ממוקדות ומתקדמות (APT) ומיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על פלטפורמה חדשה, אשר נועדה לסייע לארגונים לעצור את מתקפות הסייבר של ימינו.

פתרונות הגנה רבים, כמו Firewalls ואנטי וירוס, אינם ערוכים להתמודד עם המודלים העדכניים של מתקפות הסייבר ומשאירים את הארגונים חשופים. פלטפורמת FireEye יוצרת פתרון הגנה חוצת ארגון באמצעות מנוע איתור איומים, מודיעין איומים דינמי (Dynamic Threat Intelligence) ויכולת קישוריות הדדית עם למעלה מ-24 פתרונות הגנה של שותפי FireEye על מנת להגן בפני כל כוחות האיום העיקריים על ארגונים ולאפשר הגנה מהירה, אימות זהויות ותגובה מהירה להתקפות סייבר.

הפלטרפומה החדשה של FireEye, יחד עם פתרונות אבטחת מידע מתקדמים נוספים המופצים בישראל על ידי אינוקום, יוצגו בכנס Security 360 שעורכת אינוקום בתאריך 29 באפריל 2013.

פלטפורמת FireEye מאחדת מספר רב של טכנולוגיות אבטחת מידע. היא בנויה משלושה מרכיבים שעובדים יחד:

מנוע Multi-Vector Virtual Execution – מנוע זה תוכנן לתפוס את איומי הסייבר של ימינו על ידי שילוב אובייקטי web, קבצים חשודים ויישומי מובייל על ידי סביבות וירטואליות. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, הערוכה להתמודד עם כוחות איום שונים באמצעות איתור וחקירת קודים זדוניים ובדרך זו יצירת מודיעין אבטחה אודות מתקפות ספציפיות לכל ארגון וארגון.

ענן מודיעין איומים דינמי (Dynamic Threat Intelligence Cloud) – ענן מודיעין האיומים הדינמי מכיל בתוכו מידע על האיומים העדכניים ביותר, על טקטיקות חדשות של פושעים, התקפות מתקדמות בפיתוח ופריצות דרך חדשות בתחום הנוזקות. על ידי החלפת מידע אודות איומים בצורה אנונימית בענן, המשתתפים מקבלים תמונה קונטקסטואלית מקיפה אודות איומים גלובליים ועל ידי כך הם יכולים לחזק את ההגנה הקולקטיבית שלהם עם אמצעי ההגנה העדכניים ביותר.

קישוריות לפתרונות שותפים באמצעות API ומודיעין אודות איומים – שותפים עסקיים של FireEye משלבים את ה-API של FireEye על מנת להשיג תמונה טובה יותר של הרשת, ולידציה למשתמשי קצה ואופציות אכיפה הנדרשות כיום על ידי ארגונים. בנוסף, FireEye תפרסם על בסיס קבוע מטה-דאטה אודות איומים חדשים על מנת ש-FireEye ויצרניות פתרונות אבטחה אחרות יוכלו לשתף פעולה בתהליכים שמטרתם למנוע התקפות סייבר.

"מודיעין דינמי של איומי אבטחה הוא קריטי במלחמה נגד האיומים המתקדמים כנגד רשתות. חברת FireEye מנטרת באופן קבוע את זירת איומי הסייבר ומבצעת ניתוח מעמיק אחר התפתחות האיומים", אמר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום. "פלטפורמת FireEye, יחד עם המודיעין שהיא מספקת מהווה מרכיב אינטגלי בהגנתם של ארגונים רבים בעולם ובישראל, עליה הם יכולים לסמוך".

גד הוסיף: "ארגונים יכולים לשלב את הפתרונות של FireEye בתשתית פתרונות ההגנה הקיים שלהם על מנת להגיב אוטומטית כנגד איומים ולנטרל במהירות את התקפות הסייבר של היום".

אירועים קרובים