אינטל מציגה: לאן מועדות פני החברה בשנה הקרובה?

בכנס ISS, שנפתח היום ומיועד לשותפי הפלטינום בתוכנית ה-ITP, תצטרך אינטל להציג את האקלים הכלכלי באזור EMEA וכיצד היא מתכננת לנצל אותו כדי למצוא הזדמנויות ותחומים חדשים לביצוע מכירות ● ענקית השבבים תמשיך להציב את תחום מחשבי האולטרה-בוק בראש סדר העדיפויות ● אילן תורג'מן, אינטל: "מטרת הכנס היא לתאר את הכיוון אליו הולך השוק ולהסביר מה יש לאינטל להציג בתחום הטאבלטים והטלפונים החכמים"

אינטל (Intel) מציגה: לחשוב מחוץ לקופסה, להיכנס לשווקים חדשים ולנצל את הדברים החדשים שהיא מציעה כיום, כגון אולטרה-בוקים (Ultrabooks) – זה המסר העיקרי אותו תנסה להעביר ענקית השבבים בכנס ISS שנפתח בשעות אלו (ד') בדבלין, אירלנד. בכנס, שמיועד לשותפי הפלטינום בתוכנית ה-ITP (ר"ת Intel Technology Provider) של החברה, משתתפים למעלה מ-400 שותפים ברמה הגבוהה ביותר באזור EMEA, ביניהם גם כמה נציגי חברות ישראליות. בסך הכל יש לאינטל למעלה מ-76 אלף חברות ומשווקים באזור EMEA, שמוגדרים כשותפים שמוכרים מוצרים המבוססים על הפתרונות שמציעה אינטל, המסתכמים ב-134 אלף בכל רחבי העולם.

אחת השאלות העיקריות להן יצטרכו לתת אנשי אינטל תשובה – ובראשם כריסטיאן מוראלס, סגן נשיא ומנכ"ל אזור EMEA באינטל – היא מה האקלים הכלכלי באזור וכיצד לנצל אותו כדי למצוא הזדמנויות ותחומים חדשים לביצוע מכירות. אינטל צפויה להדגיש כי היא ממשיכה לספק לשוק חדשנות באופן מסיבי לתחום הצרכני והעסקי כאחד. זאת ועוד, החברה ודאי תתעכב על העובדה שבעולם כיום יש למעלה מ-300 מליון מחשבי PC בני ארבע שנים ויותר, ולכן זו שנה בה צופה החברה להחלפה מסיבית למדי של מחשבים בידי משתמשי שירצו ליהנות מהטכנולוגיות החדשות שמציעה החברה.

תחום מחשבי האולטרה-בוק ממשיך להיות חשוב מאוד עבור אינטל. למעשה, היא מעמידה אותו בעדיפות מובילה, אם לא הראשונה, ב-2013. האולטרה-בוקים החדשים אמורים לנצל את הדור החדש של מעבדי אינטל, שאמור להיות מושק ביוני, דור אותו מגדירה החברה כ-"משנה משחק". לטענתה, "אלו הם מעבדים שיאפשרו זמני עבודה ממושכים ביותר, תבניות חדשניות וחוויות משתמש עם ביצועים יוצאים מן הכלל".

תחום מעניין אחר לו יקדישו זמן בכנס הזה הוא ה-PC Like Embedded, או מערכות משובצות שמחקות מחשבי PC. הכוונה של אינטל היא להיכנס עם מערכות דמויות מחשבי PC לפלטפורמות שעד היום נחשבו כדורשות מערכות מנוונות, ולספק להן בינה במטרה להגדיל מכירות: החל משילוט דיגיטלי שבבסיסו עומד מחשב לכל דבר, מערכות נקודות מכירה ומצלמות מהירות שבבסיס שלהן יש מחשב שמעבד נתונים בזמן אמת ושולח דוח"ות למחשבים הראשיים של משטרת התנועה – ועד מכונות אוטומטיות למכירת מזון ושתייה חכמות הרבה יותר.

הדגש של אינטל הוא שכיום, בניגוד לעבר, חלק גדול מהפתרונות כבר אינם דורשים צורך בפיתוח מערכות ייחודיות, אלא להתבסס באופן מלא על מערך שכולל לוח סטנדרטי של מחשב עם מעבד "רגיל". זאת בזכות העובדה שהם דלי הספק ואין פחד שהם יתקלקלו בלי אוורור מספק.

"המטרה בכנס היא לתת לאותם שותפים מובילים שלנו לשמוע את כל המנהלים הבכירים של אינטל לגבי מגמות וכיוונים אליהם הולכים, לא ברמה הטכנית אלא ברמה הגבוהה. כלומר, לתאר את הכיוון אליו הולך השוק ולהסביר מה יש לאינטל להציג בתחום הטאבלטים והטלפונים החכמים", אומר אילן תורג'מן מנהל ערוץ האינטגרטורים וההפצה בישראל, יוון וקפריסין. "בנוסף צפויים מפגשים עם ספקי ציוד מעניינים שיכולים לספק רמה נוספת למוצר, יצרנים מיוחדים של מארזים, שלדות אולטרה-בוקים ומחשבי AIO, שזהו תחום שהולך ומתעורר מחדש".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לאירלנד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים