לקראת אירוע | אוהד דלל, סמנכ"ל ITSM ו-IT Orchestration ב-Comm-IT: "ה-IT Orchestration מאפשר לספק שירותי IT בתוך דקות במקום בתוך שבועות ארוכים"
"ה-IT Orchestration מאפשר לספק שירותי IT בתוך דקות במקום בתוך שבועות ארוכים, לשלם על פתרונות IT לפי הצריכה שלהם ולשפר ניהול תהליכים עסקיים", כך אמר אוהד דלל, סמנכ"ל ITSM ו-IT Orchestration ב-Comm-IT. דלל התבטא לקראת כנס IT Orchestration שייערך ב-25.4 בתל אביב בהפקת אנשים ומחשבים. "יתרונות אלה הם שישדרגו את מעמד המנמ"ר בחברה. כך יוכל המנמ"ר להוביל תהליכים עסקיים ולהעניק שקט להנהלה", הוסיף דלל.
לדברי דלל, ה-IT Orchestration משמש כמערכת אוטומטית לניהול תהליכי עבודה על פי כללי מדיניות, המעניקה רמות שירות מובטחות (SLA), גמישות וסקלביליות. "בתהליך מסורתי של קניית מוצר IT עבור חברה, מוציאים בקשה שמגיעה עד מנהל הרכש, מנהל הרכש מוציא הזמנה, מתקבלת הצעת מחיר ונמשך תהליך ידני עד לאספקת המוצר לחברה והרכבתו ע"י הצוותים השונים בארגון. ה-IT Orchestration מאפשר לשפר באופן משמעותי את חוויית הרכישה וההפעלה של שירותי IT. זאת, באמצעות פורטל לשירות עצמאי, הכולל חנות וירטואלית, ובאמצעות טיפול בכל ההיבטים – החל מהבקשה להזמין לדוגמא שרת מסוים, ועד לסיום התהליך", ציין דלל. "כך מקצרים את זמני ההגעה לשוק ומצמצמים תקורות של אדמיניסטרציה וכן מגדילים, מחזקים ומייעלים את ההיבטים ההנדסיים בחברה. כתוצאה מכך, גוף ה–IT בחברה עובר מעיסוק באדמיניסטרציה לעיסוק בפיתוח ובחדשנות".
"פתרונות Comm-IT מסייעים לארגונים בבחירה ויישום של פתרונות IT Orchestration, על מנת לייעל את השימוש בתשתית IT. כמו כן, הפתרונות מעניקים חוויה מתקדמת של צריכת שירותי IT בזמן קצר ובאופן איכותי למשתמש", סיכם דלל.