HP סאיטקס הקימה מפעל חדש בקרית גת לייצור דיו בהשקעה של 28 מיליוני שקלים

המפעל החדש יחליף את זה הקיים באשקלון וישתרע על פני כ-3,000 מ"ר ● במפעל הוטמעו תהליכי ייצור מתקדמים, תשתיות וסביבת עבודה חדשנית לעשרות מעובדי המפעל, ומערכות התומכות בשמירה על איכות הסביבה ● בועז פרץ, מנהל HP סאיטקס: "מדובר בהמשך ישיר להשקעת החברה העולמית בשוק הישראלי, המסתכמת ביותר מ-25 מיליארד שקלים בשנים האחרונות"

HP סאיטקס השיקה מפעל חדש לייצור מגוון סוגי דיו של סאיטקס (Scitex), בהשקעה של 28 מיליוני שקלים. המפעל החדש, הממוקם במתחם HP בקרית גת, יחליף את זה הקיים באשקלון ויביא להגדלת יכולות ייצור הדיו של HP סאיטקס.

המפעל החדש, שבנייתו הושלמה בימים אלה, יהיה על פי HP האתר המתקדם מסוגו בעולם וישתרע על פני שטח של כ-3,000 מ"ר. במפעל הוטמעו תהליכי ייצור מתקדמים, תשתיות וסביבת עבודה חדשנית לעשרות מעובדי המפעל, ומערכות התומכות בשמירה על איכות הסביבה. הקמת המפעל ארכה כשנתיים והוא מעסיק עשרות עובדים.

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר בועז פרץ, מנהל HP סאיטקס והדירקטור העסקי, כי "הקומפלקס החדש נבנה בצמוד למפעלי הייצור הקיימים של HP בקרית גת, ומהווה המשך ישיר להשקעת החברה העולמית בשוק הישראלי, המסתכמת ביותר מ-25 מיליארד שקלים בשנים האחרונות". הוא הוסיף, כי היקף הייצוא של HP ישראל מוערך בכ-4 מיליארד שקלים בשנה.

לדברי פרץ, "כחלק ממחויבות HP לאיכות הסביבה, המפעלים החדשים הם הראשונים ב-HP והראשונים בישראל שנבנו בהתאם לסטנדרט LEED הסביבתי המחמיר. המפעלים תוכננו להיות חסכוניים במים ויעילים בצריכת אנרגיה – תוך שימוש מוקפד בחומרי גלם והקפדה על איכות אוויר גבוהה בתוך כתלי המפעלים". הוא הוסיף ואמר, כי "ההשקעה במפעל היא צעד נוסף בתוכנית ההשקעות הרב שנתית של HP בחטיבת הדפוס התעשייתי סאיטקס. במהלך חמש השנים האחרונות השקענו בהקמת קמפוס תפעולי בקיסריה, המותאם לייצור מכונות דפוס דיגיטליות מהמתקדמות בעולם וכן בהרחבת ובשיפור תשתיות ומעבדות הפיתוח בנתניה".

מפעל HP סאיטקס החדש בקריית גת

מ-HP נמסר, כי הקמת מפעל הדיו החדש של HP סאיטקס נועדה לתמוך בצמיחתה של HP העולמית בתחום הדפוס הדיגיטלי, ולממש את חזונה של HP סאיטקס: להוביל את המעבר המואץ של תעשיית הדפוס התעשייתי ממערכות אנלוגיות למערכות דיגיטליות, תוך מיקוד בפורמט הרחב מאד. זאת, בנוסף לשילוט ולתחומי דפוס אחרים, כגון אריזות קרטון ומעמדי תצוגה.

פעילותה של HP סאיטקס מרוכזת בישראל וממוקמת בשלושה אתרים: המטה העולמי ומרכז הפיתוח בנתניה, מפעל ייצור המדפסות בקיסריה ומפעל הדיו החדש בקרית גת.

תהליכי ייצור מתקדמים, תשתיות וסביבת עבודה חדשנית. מפעל HP סאיטקס בקריית גת

חאוויר גרסיה, מנכ"ל חטיבת הדפוס בפורמט רחב ב-HP העולמית, אמר כי "יכולות ייצור הדיו של HP סאיטקס מהוות את מנוע הצמיחה העיקרי של החברה ונותנות מענה למגוון רחב של יישומים ופתרונות ללקוחות HP בעולם. המפעל החדש יתמוך בעשייה זו. לצד מפעל דיו נוסף של HP סאיטקס בפורטו ריקו, המפעל החדש שלנו בקרית גת מייצר ומספק ללקוחותינו בכל העולם דיו בטכנולוגית UV. בנוסף, עובד מפעל הדיו שלנו בשיתוף פעולה הדוק עם מעבדות הפיתוח שלנו שבנתניה כדי לפתח את הדור הבא של הדיו של HP סאיטקס".

אירועים קרובים