תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נס טכנולוגיות תערוך כנס בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות

22/04/2013 15:10

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, תקיים כנס בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו  "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", יתקיים ב-3/6/2013 באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב. מטרת הכנס הינה להציג תפיסת ניהול אחודה לתפעול תשתיות ה-IT המשלבת סביבות העבודה רגילות (ON PREMISE) עם סביבות ענן. תפיסה זו גובשה ועוצבה על סמך הנסיון הרב של נס טכנולוגיות במימוש ויישום פתרונות לניהול ארגוני. בכנס ישתתפו מנהלים מתחומי התשתיות, מערכות המידע, השירות והתפעול מכל מגזרי המשק.

התפיסה הניהולית מתבססת על יישום פתרונות בשיטה הידועה בעולם הניהול כ"השגת נצחונות מהירים" (Quick Wins), לפתרון של צרכים מהעולם האמיתי, תוך המנעות מפרוייקטים ארוכים שלא מביאים תועלת אמיתית, בזמן, לארגון. אמר עמית ארמוזה, סמנכל ניהול המחשוב הארגוני ב-NessPRO.

NessPRO בוחנת ומציעה מיגוון כלים טכנולוגיים הנותנים מענה מהיר ואיכותי לצרכי ניהול ותפעול ה-IT (ה-ITSM, ר"ת IT Service Management). מיגוון הכלים הנבחרים ממוצבים ומוערכים ככלים מובילים ע"י אנליסטים ומובילי דעה.

"NessPRO תציג בכנס את נסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM לחברות וארגונים", אמר דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. "הפתרונות מאפשרים זמינות גבוהה של שירותי ה-IT בארגון ושליטה מירבית במערכות המורכבות המאפיינות את סביבת המיחשוב המודרנית, כאשר חלק מהפעילות מתבצעת במיחשוב ענן".

NessPRO תציג מיגוון פתרונות לתחום ה-ITSM המשווקים על ידה, וביניהם פתרונות מתוצרת החברות ServiceNow, Aternity, Evolven, OPNET, Neebula ו-Nolio.

ServiceNow
ServiceNow האמריקאית, אותה החלה נס לייצג לאחרונה, מספקת מערכת ITSM התומכת במתודולוגיית ITIL וכוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מודולים אלו כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; מחולל דוחות מובנה, קל ומהיר למימוש והפקת דוחות.

Neebula
Neebula מספקת דור חדש של כלים לניהול שירותים עסקיים (Business Service Management – BSM) המאפשרים לזהות, למפות ולנהל את שירותי ה-IT השונים בהם משתמש הארגון, כולל מיחשוב ענן, תוך שיוכם לשירותים ולתהליכים העסקיים השונים של הארגון. כך, לדוגמא, ניתן לנתח את ההשפעה של כל תקלה בישומים ובמערכות המיחשוב על היעדים העסקיים של הארגון.

Evolven
Evolven מספקת פתרון ייחודי לניטור וניתוח שינויים בקונפיגורציה במרכזי מיחשוב מודרניים ובענן. הפתרון של Evolven, ששמו Change Monitoring, מנטר, מנתח ומספק מידע לצורך קבלת החלטות תפעוליות. בעזרת השימוש במוצר יכולים ארגונים לדעת באופן מדויק מה השתנה בסביבות המיחשוב שלהם, לאתר סטיות מתצורה רצויה, לאמת שינויים רצויים ולתחקר תקלות ביעילות.

Nolio
מוצרי Nolio משמשים לניהול ואוטומציה של תהליך העברת שינויי אפליקציות לסביבות ייצור. ניהול התהליך מתבצע באמצעות תפעול אוטומטי של מערכות תוכנה במספר חוות שרתים בצורה מסונכרנת. מוצרי Nolio  מספקים פתרון מלא של Application Release Automation על ידי אוטומציה של כל תהליכי ההעברה לסביבות הייצור.

Aternity
מוצר הדגל של Aternity מאפשר מדידה של חוויית המשתמש בזמן אמיתי בנקודות הקצה אצל כלל המשתמשים, ובוחן את עולם ה-APM (ר"ת Application Performance Management) משלוש זוויות: שולחן העבודה, היישום והיעילות למשתמש. השילוב של שלושת המרכיבים מאפשר קבלת תמונה מושלמת של איכות חוויית המשתמש תוך שימוש בכלי BI ודו"חות Out Of The Box. המוצר מפחית במידה ניכרת שיבושים העלולים להגרם לעסק, וכמו כן מגביר את הפרודוקטיביות של המשתמש.

OPNET
OPNET, שאף אותה החלה נס לייצג לאחרונה, פיתחה מערכת לניהול ביצועים – APM Xpert – המאפשרת ניטור מקיף וכוללת ניתוח המזהה דפוסים תוך איתור מידע רלוונטי. ניתן לבצע ניתוח יעיל של מיליארדי טרנזקציות באמצעות טכנולוגיית Big Data. פתרונותיה של OPNET משפרים במידה ניכרת ביותר איתור בעיות, עמידה באמנת שירות (SLA) ומאפשרים למנוע בעיות ולשפר את יעילותה של יחידת המחשב הארגונית.

אירועים קרובים