תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אלסנדרו טלמי, Principle Sales Engineer ב-Solera Networks: "טכנולוגיות אבטחה מסורתיות הן לא אמצעי הגנה מספק מול איומים מתקדמים"

23/04/2013 14:52

מהם הצרכים, להם פתרונות Solera Networks נותנים מענה?
"הפתרונות של Solera Networks מאפשרים לארגונים לקבל מבט מלא על הרשת שלהם, ומספקים תוכן והקשר לכל אירוע אבטחה. נוף האיומים הולך ומתפתח, וטכנולוגיות אבטחה מסורתיות הופכות לאמצעי הגנה לא מספק אל מול איומים מתקדמים. Solera Networks נותנים מענה לסוגיה זו, ועוזרים לארגונים לצמצם את הפער על ידי ניטור של כל פעילות הארגון ברשת ועל ידי הצפת המידע הרלוונטי לצוות אבטחת המידע – מה לחפש ואיפה לחפש. הפתרונות של Solera Networks דומים למצלמת אבטחה – הם מקליטים את כל התעבורה ברשת ונותנים תובנות בזמן אמת, התרעות ודיווחים על איומים הנשקפים לארגון".

כיצד תאפיין את שוק אבטחת המידע?
"אנחנו מאמינים, כי אנו חיים בעולם פוסט-מניעתי, כלומר – ארגונים כיום מתמודדים עם איומים שבלתי אפשרי להתגונן מפניהם. קשה להתגונן מפני APT (ר"ת Advanced Persistent Threats), ואם התוקפן מספיק חדור מוטיבציה, הוא יצליח לחדור לרשתות הארגון במוקדם או במאוחר. המטרה, לפיכך, היא לצמצם את חלון החשיפה של התוקף, לזהות את ההתקפה בראשיתה, ולמזער את הנזק אותו היא עלולה לגרום.

טכנולוגיות אבטחה מסורתיות, כגון Firewalls, IDS/IPS, אנטי-וירוס וכו', הם עדיין אמצעים חיוניים להגנת רשתות הארגון, אך הם לבדם אינם מספיקים. ארגונים צריכים גם לנטר את תעבורת הרשת בזמן אמת, תוך כדי שתהיה להם היכולת להסתכל אחורה, ולשחזר את התעבורה והפעילות ברשת לטובת ניתוחי Forensics. התובנה הזו הביאה את השוק להכשיר ולחפש סוג חדש של מנתחי אבטחה, להם יש ידע ב-Network Forensics ומומחיות ב-Big Data Security".

לאילו ארגונים יכולים להתאים הפתרונות של Solera Networks?
"Solera Networks מסייעת לארגונים ממשלתיים, סוכנויות מודיעין, ארגונים צבאיים, ארגונים פיננסיים ולכל ארגון המעוניין להגן על הנכסים האינטלקטואליים שלו, על כוח האדם שלו ועל לקוחותיו. בסוף 2012, ל-Solera Networks היו מעל ל-300 לקוחות ברחבי העולם, שנמנו ברשימת ה-Global 2000. לאחרונה, Solera Networks חדרה גם לאזור ה-EMEA, וממשיכה במגמת הצמיחה שליוותה אותה עד כה".

מהו הבסיס לשותפות שלכם עם אינוקום?
"Solera Networks ביססה שותפות עם אינוקום בזכות הבנתה המעמיקה של אינוקום בנוף אבטחת המידע בישראל. אינוקום מספקת פתרונות אבטחה מתקדמים לארגונים וסקטורים רבים בישראל. אנו מאמינים, כי איומי סייבר הם מקור אמיתי לדאגה בקרב ארגונים ישראליים, ובשל כך הם מבינים את היתרונות שיכולים להם לספק הפתרונות של Solera Networks".

אירועים קרובים