תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום: "אנו רואים שינוי בצורת המתקפות"

23/04/2013 14:59

מאת הילל יוסף

"אנו רואים שינוי בסוג המתקפות הקיברנטיות ובתחכום שלהן. יעדן של המתקפות מוגדר ומתוכנן מראש כנגד אנשים ספציפיים – גורמים בכירים או אנשי מפתח בארגונים", כך אמר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום מקבוצת אמן. גד דיבר לקראת כנס הלקוחות שעורכת החברה. האירוע, Cyber Defense 360, יתקיים ב-29 לאפריל באולמי סטוקו, ליד מגרשי הטניס בתל אביב.

לדברי גד, "מעבר לכך שתחום הסייבר הוא מאד 'סקסי', אנו בפירוש מבחינים בשינוי בסוג המתקפות. הן מורכבות יותר ומצליחות לחדור את קו ההגנה הקיים של ארגונים. ההתקפות המסוכנות ביותר הן מסוג APT, מתקפות מתמשכות וממוקדות, כי הן מיועדות לאנשים ספציפיים שההאקרים רוצים באמצעותם לגרום נזק לארגון או לגנוב מידע ארגוני יקר ערך עסקי".

"חלה עלייה בכמות המתקפות מסוג זה", אמר גד, "72% מהמתקפות מסוג APT מצליחות בתוך שניות או דקות ומנגד – לוקח בין שבועות, חודשים ואף שנים שמגלים אותן. בממוצע, יושב ההאקר משך חצי שנה בתוך הרשת הארגונית ועושה בה ככל העולה על רוחו ואיש אינו יודע על כך".

"אופי המתקפות הוא שונה מבעבר", ציין גד, "יש לעצור את המתקפה עוד בטרם היא נכנסת לרשת המחשבים הארגונית, ויש לספק יכולת לזהות את המתקפה. מה שמייחד את המתקפות כיום הוא שהן מגיעות מכל כיוון – מיישומי web, ממערכות IT היושבות מחוץ לארגון, מיישומים אישיים ומרשתות חברתיות, או כאלה של העבודה, מהמחשב, הטלפון החכם או הטאבלט".

אינוקום, אמר גד, "מייצגת באופן בלעדי כמה חברות אבטחת מידע בתחום, ואנו משלבים פתרונות המספקים הגנה 360 מעלות. כך, FireEye מספקת מענה להגנה נגד מתקפות מסוג Zero Day, תוך שימוש בשיטת 'ארגז חול', בו מתבצעת 'הפצצה' של הנוזקה. בשנת פעילות אחת הטמענו את המוצר בארץ בקרב ארגונים ממגזרים רבים. עוד אנו מייצגים את Solera, המטפלת בתגובת נגד לאירועי אבטחת מידע וניתוח של המתקפה. פאלו אלטו, המטפלת בדור הבא של פיירוול, מספקת יכולת להשתמש ביישומים המודרניים בלא צורך לחסום אותם. יש לנו הצלחה של הטמעת מוצרי החברה עם יותר מ-150 לקוחות ארגוניים. עוד אנו מייצגים את Precise Biometrics, המספקת כלי לזיהוי עם כרטיס חכם ושילוב טביעות אצבע, לטובת כניסה לרשת הארגונית גם עם טלפון חכם או טאבלט. אינוקום אף מייצגת את Good, אשר מספקת מענה של אבטחה מלאה לטלפון החכם ולטאבלטים. המוצר מוטמע בקרב לקוחות פיננסיים וממשלתיים".

גד סיים בציינו כי "נארח את ה-CTO של סולרה, ג'ו לוי, וכן את סגן נשיא לאזור EMEA של פייראיי, פול דיוויס. בכנס נציג, בין השאר, כמה סיפורי לקוח של ארגונים מובילים בשוק הישראלי. הכנס יספק מענה כולל למצוקות אבטחת המידע ואבטחת הסייבר של ארגונים כיום".

אירועים קרובים