לקראת אירוע | BMC משיקה בעולם את MyIT
BMC Software השיקה לאחרונה בעולם את BMC MyIT, פתרון תכנה מערכתי חדש וחדשני שמקנה לעובדים את היכולת לשלוט בקבלת שירות IT ונתוני מערכות המידע הנחוצים להם – בכל זמן, בכל מקום ומכל פלטפורמה.
יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC וסבטלנה סטולרוב, יועצת בכירה מחברת BMC, מספרים על התפיסה החדשנית: "עובדים רבים חווים את התסכול שמובע כלפי מחלקות ה-IT בארגונים, בכך שהם דורשים חווית שירות משופרת בהרבה ממה שמחלקות ה-IT מסוגלות לספק להם. הטכנולוגיות המתקדמות שעומדות לרשות הצרכן הפרטי היום הרימו את סף הציפיות של עובדים בכל הקשור לחוויה שלהם ממחלקות ה-IT. בחייהם הפרטיים, עובדים עושים שימוש בכלי IT מותאמים אישית, ניידים ויעילים בצורה בלתי רגילה. אולם, כאשר הם עוברים מהשימושים האישיים לשימוש במסגרת מקום עבודתם, רובה הגדול של חוויה זו אובד מכיוון שהחברות מנסות לאזן בין נגישות לסיכון ולעתים ללא משאבים ופתרונות מתאימים. במקום זאת, הדבר שעובדים מקבלים הוא בדרך כלל פשרה בהשוואה לחוויה שהם חווים בחייהם הפרטיים.
בנוסף לכך, עובדים עוקפים יותר ויותר את מחלקות מע' המידע בארגוניהם בחפשם אחר תמיכה ופתרון בעיות מהירים יותר. בשביל להתמודד עם בעיות אלו פיתחה BMC את MyIT שאני מאמין כי יביא להפחתת עלויו מתן השרות ויאפשר לנו ללקוחותינו להיות בעמדה תחרותית יותר ולעלות את שביעות הרצון משרותי IT בצורה משמעותית".
"הפער בין ציפיות מחלקות מע' המידע הארגוניות לציפיות של המשתמשים ניכר גם בערוצי המדיה החברתית", אומר יורם. "מחקר מקוון שבוצע לאחרונה בארה"ב מראה שבשבוע אחד בלבד פורסמו למעלה מ-3.8 מיליון פוסטים של אנשים המחפשים סיוע או דרך להביע את תסכולם בקשר לבעיות שחוו בתחום מע' מידע עסקיות.
כיום, האירוניה הבולטת היא שהחוויות הפרטיות של אנשים בתחום מע' המידע טובות יותר מאשר במקום עבודתם, והם נאלצים לזנוח את מע' המידע האישיות שלהם כשהם הולכים לעבודה", אומר יורם. "הדרישה לשינוי מצד מיליוני עובדים בחברות ברחבי העולם אינו טעות. היום ברור כי עובדים מעוניינים לקבל ממחלקות ה-IT "חזית" מודרנית בכל הקשור לשירותי IT על מנת לסייע בניהול ובשליטה על שירותי מע' המידע והנתונים להם הם נזקקים במהלך עבודתם. MyIT מגשר בין התשתית וחווית המשתמש כדי לפשט, להתאים ולקשר ביניהם עבור משתמש קצה.
פתרון ה-MyIT של BMC מספק תועלות תפעוליות משמעותיות ביניהן הפחתת עלויות שירותי IT – הצירוף של שירות עצמי, מיכון תהליכים וממשק משתמש המותאם לעובד מקצץ את העלויות הקשורות לפתרון בעיות בחברות גדולות בעד כדי 25 אחוזים. בנוסף, הפתרון מספק פריון משופר בהרבה – מערכת ה-MyIT מאפשרת לעובדים להתמקד בפריון וביצירת ערך מאשר בתיקון בעיות הקשורות למע' מידע, דבר המביא לצמצום חיכוך מע' המידע בצורה משמעותית. ניתן לשפר את שביעות הרצון של המשתמש עם MyIT באמצעות הזכות והיכולת להגדיר ולנהל את שירותי מע' המידע לפי צרכיהם ואת צורת קבלת הנתונים תוך שהם נוטלים את המושכות לידיהם – בכל מקום, בכל זמן ותוך שימוש בכל מכשיר. שירותים ומידע שהעובד זקוק להם מתעדכנים מיד ברגע שמידע חדש מתפרסם בצורה מקוונת או כשמיקומו של העובד משתנה. כמו כן הפתרון של BMC, הופך את החוויה החיובית שחווה העובד בחייו הפרטיים לחוויה חיובית גם במקום העבודה. ומאפשר לו גישה מיידית לשירותים המתאימים לו.
ניתן להשתמש ב-MyIT של BMC על גבי כל התקן ולספק פורטפוליו טכנולוגי מותאם אישית ושירות לכל עובד ועובד, כולל חנות אפליקציות פנים-ארגונית ופתרונות ושירותים אחרים תלויי מיקום גאוגרפי.
MyIT יוצג בכנס לקוחות BMC Summit שייערך ביום ב', 27 במאי 2013 בסינמה סיטי גלילות בין השעות 8:30-17:00.
להרשמה: בטלפון 03-7330777 או בכתובת המייל הבאה.
האירוע הינו ללא תשלום אך ההשתתפות בו מותנית בהרשמה מראש.