תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם ירון צבעוני, סגן מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה

05/05/2013 14:24
ירון צבעוני, ארכיטקט בכיר בחטיבת התוכנה של קבוצת יעל. צילום: יח"צ

ביום חמישי הקרוב תערוך יעל תוכנה את כנס הטכנולוגיות המובילות של TIBCO בעולם העסקי. הכנס יתקיים במלון דניאל, הרצליה. בכנס ישתתפו מומחים של חברת TIBCO מהארץ ומהעולם, אשר יעבירו הרצאות מרתקות בנושאים טכנולוגיים המובילים כיום את המגזר העסקי ונותנים מענה לצרכיו. לקראת הארוע, שוחחנו עם ירון צבעוני, סגן מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה שמציג את: Active Matrix Business Works TIBCO.

Active Matrix BusinessWorks TIBCO הינו המוצר המוביל של חברת TIBCO לפיתוח ממשקים ושרותים. ספר בבקשה מה המיוחד במוצר?
פתרונות אינטגרציית היישומים הארגוניים בארכיטקטורה מונחית שירותים (SOA) של חברת TIBCO, מיוצגים בארץ על ידי יעל תכנה מזה כעשור, וכבר משמשים כיום לתווכה מרכזית להסרת מחסומי התקשורת בין יישומים ומסדי נתונים מבוזרים, בארגונים רבים וגדולים בישראל. TIBCO ActiveMatrix הינה סוויטת ESB מבית TIBCO. הפלטפורמה מורכבת ממגוון מוצרים – את פתרונות החבילה ניתן לרכוש כחבילה אחת או להתאים את מוצריה השונים על פי הצורך הארגוני. המוצר המוביל בה הינו ללא ספק Active Matrix Business Works, שמאפשר פיתוח קל גראפי וידידותי למשתמש תוך התחברות לפרוטוקולי רשת רבים. המוצר מאפשר עבודה עם קבצים שטוחים וקבצי XML, המרת נתונים ומבני נתונים ללא צורך בפיתוח קוד אלה בציור התהליך העיסקי.

מה היתרון המרכזי של המוצר?
מדובר במוצר איכותי בעל שרידות גבוהה. למוצר יכולת העברת מידע והמרתו באופן מהיר תוך שמירה על מהימנות. בנוסף, הארכטיקטורה היחודית המחברת בין היישומים בעזרת מתאמים (ESB), מאפשרת גמישות בטופולוגית הרשת, בפריסת מערכות והסתגלות מהירה לשינויים.

לאיזה ארגונים המוצר מיועד?
המוצר מיועד לכל ארגון שמעוניין לחבר בין מערכות הארגון , להעביר מידע , ליצור ולצרוך שרותים באמצעות הטמעה מהירה והכל במינימום קוד.

איזה אירגונים בשוק המקומי כבר משתמשים במוצר?
רוב לקוחותינו ישמו את התווכה ( אינטגרציה) המרכזית של הארגון. ביניהם ניתן לספר על: משרד רה"מ, פלאפון, 012, בזק, בזק בינלאומי, אלעל, Better Place, טבע ועוד. בנוסף, בשל יכולות הפיתוח המהירות משמש גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים מורכבים כמו נידות מספרים בבזק, פרטנר, פלאפון ו-012. בזכות גמישותו הרבה של המוצר והפתרון הצליחו לקוחותנו לתת שרות גם למפעילים הווירטואליים כמו רמי לוי, you phone וטלזר.

הפתרונות של טיבקו משווקים על ידי יעל כעשור וכבר הפכו למרכזיים בכל הארגונים הגדולים – מה הסוד?
מדובר בפתרונות מהימנים בעלי שרידות גבוהה היודעים לנתב ולהמיר מידע על מנת שיגיע ליעד הנכון, בזמן הנכון ובמבנה המתאים. מעבר לכך מדובר גם ביכולות יישום גבוהות של הצוות של יעל תוכנה וניסיון רב שנים עם הטמעת המוצר בפרויקטים רבים ומגוונים בשוק המקומי.

אירועים קרובים