תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ארז טצ'ר, אג'יילספארקס: "יותר ויותר חברות מתקדמות במסע האג'ילי שלהן"

לקראת כנס Agile Israel 2013, ה-7 במאי, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

05/05/2013 17:33

מאת הילל יוסף

"אנו ממשיכים לראות את המשך ההתבגרות והתמסדות של השוק בתחום הפיתוח מבוסס תפיסות האג'ייל. יותר ויותר חברות מתקדמות במסע האג'ילי שלהן", כך אמר ארז טצ'ר, מייסד ומנכ"ל אג'יילספארקס. טצ'ר דיבר בראיון לקראת כנס Agile Israel 2013, שייערך ב-7 במאי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לדבריו, "לאחרונה אנו רואים יותר גופים מהמגזר הפיננסי נכנסים לתחום הפיתוח האג'ילי, וכן גופי Delivery של חברות ישראליות העושות פרויקטים מבוססי אג'ייל ללקוחותיהם".

"הכנס השנה", אמר טצ'ר, "שם דגש על מעשיות. לא יהיו הרצאות תיאורטיות על מגמות כלליות, והשנה אנו מחפשים את המעשיות, את הדברים שאפשר לקחת וליישם מחר בבוקר. כל אחת מההרצאות מספקת ערך מוסף קונקרטי ומיידי. המשתתפים יידעו מה הם מקבלים בכל הרצאה, כגון תרשימים, או טיפים וטריקים למימוש פרויקטי אג'ייל בארגון שלהם. השוק מתבגר ורוצה לראות פתרונות מעשיים".

"עוד יהיה בכנס", אמר, "Session בנושא כלי אג'ייל, במסגרתו לקוחות ישתפו מניסיונם על גבי כלים נבחרים". המרצה הפותח של הכנס, ציין, הוא בוב מרשל, יועץ אג'ייל בכיר, המתמחה ב"הבראת ארגונים". מרשל, אמר טצ'ר, "המציא מודל בשם Right Shifting. המודל מדבר כיצד ארגונים יכולים להסתייע ב במודל שפיתח. כדי להגביר את האפקטיביות שלהם".

נארש ג'איין, מומחה אג'ייל בינלאומי, ידבר בכנס על אי ודאות בעולם מורכב, ובנוסף במהלך השבוע של הכנס, הוא יעביר סדנה על איך לאפיין ולזהות את מפת הדרכים של מוצרים שארגונים רוצים לפתח. טצ'ר ציין כי ג'איין העביר סדנאות שכאלה לארגונים מובילים בעולם.

הרצאתו של גיל ברוזה, ישראלי לשעבר, תנעל את הכנס. ברוזה ידבר על המימד האנושי של אג'ייל. טצ'ר ציין כי "ברוזה כתב ספר שהיה לרב מכר בתחום, על ההיבטים האנושיים של אג'ייל". במהלך השבוע יעביר סדנה על XP ו-Agile Engineering.

הכנס מתקיים זו שנה שישית ברציפות, אמר טצ'ר, "והוא יכלול מספר שיא של סיפורי לקוח: אמדוקס, CSR, חיל האוויר, אלקטל-לוסנט, SAP, בנק לאומי, סייבר ארק, ומיקרוסופט".

טצ'ר סיים באומרו כי "גם השנה הכנס יהיה מגוון ויתאים לאנשים בעלי רמות ידע שונות בתחום האג'ייל. העיסוק בהיבטים הפרקטיים שבאג'ייל יביא תועלות רבות למשתתפים".

לפרטים נוספים

אירועים קרובים