תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הכנס השנתי של טיבקו יערך ביום חמישי השבוע במלון דניאל בהרצליה

07/05/2013 15:42
עמית דובר, סמנכ"ל חטיבת פתרונות תוכנה בקבוצת יעל, בימים רגילים

בכנס השנתי של טיבקו, שיערך ביום חמישי השבוע במלון דניאל בהרצליה, יסבירו נציגי טיבקו על הדור הבא של המידע ועל פתרונות טיבקו לעסקים. בכנס יוצג פתרון TIBCO FTL אשר הושקה לאחרונה בעולם ובישראל.

TIBCO FTL הוא פתרון העברת מסרים מהיר בעל זמן עיבוד קצר והשפעה מינימאלית על הביצועים. הפתרון תוכנן במטרה לענות על הדרישה הגוברת של מחשוב עתיר ביצועים. TIBCO FTL נבנה במטרה לספק את הגמישות הדרושה למינוף טכנולוגיות חדשות  בשלבי הפיתוח, והוא מתווסף לפרוטפוליו הפתרונות המרשים של TIBCO בתחום ה-Messaging.

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעל, מסביר: "על מנת להשיג יתרון תחרותי בסביבה העסקית התובענית של היום, ארגון זקוק למידע בזמן אמת, המסופק עם השהייה (latency) נמוכה ככל האפשר. תקשורת עם השהייה של אלפיות השניה פשוט כבר אינה מספקת. כדי לענות על דרישות אלה, ארגונים יקצרו את זמני הביצוע מקצה לקצה בכל דרך אפשרית, כגון: שימוש בציוד רשת מיוחד ושרתים יקרים וחזקים. שכבת הפצת הנתונים בעזרת תווכת ההודעות הייתה עד כה חלק קטן מאוד במשוואה הכוללת של זמני הביצוע. אולם, בשל שימוש במעבדים מרובי ליבות בעלי עיצוב מערכתי חדש, כגון: ארכיטקטורת זיכרון לא אחידה (NUMA), תקן תקשורת InfiniBand, ו-10 ג'יגהביט של תקשורת מקומית (Ethernet) שימוש בפתרון הנכון להפצת מסרים ונתונים הפך קריטי במטרה להשיג השהיה נמוכה ככל הניתן".

TIBCO FTL מעניק למנהלי המערכת את היכולת להגדיר את אופן הפצת הנתונים ואינו דורש ממפתחי יישומים להבין את תהליכי ההפצה, בכך הוא מאפשר להם להתמקד בפיתוח יישומים בעלי ביצועים גבוהים. 20 שנות ניסיון של TIBCO בתוכנות מסרים, הפכו את FTL TIBCO לפתרון המוביל בתעשיית ה-Messaging, אשר שובר את מחסום ההשהייה של המיקרו שניות.

אירועים קרובים