תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הכנס השנתי של טיבקו יערך מחר במלון דניאל בהרצליה

08/05/2013 15:43
רבעון שיא. קבוצת יעל

ביום חמישי הקרוב תערוך יעל תוכנה את כנס הטכנולוגיות המובילות של TIBCO בעולם העסקי. הכנס יתקיים במלון דניאל, הרצליה. בכנס ישתתפו מומחים של חברת TIBCO מהארץ ומהעולם, אשר יעבירו הרצאות מרתקות בנושאים טכנולוגיים המובילים כיום את המגזר העסקי ונותנים מענה לצרכיו, והכל במקום אחד: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience. לקראת הארוע, ראיון עם עידן חרותי, מנהל תחום BPM ו-CEP ביעל תוכנה.

עידן חרותי, מנהל תחום BPM ו-CEP ביעל תוכנה, אומר: "Complex Event processing צובר תאוצה. קיים צורך האירגוני לקבלת ערך מוסף מהאירועים שנוצרים במערכות ה- IT. הצורך מתבטא בזיהוי דפוסי התנהגות שיביאו לתגובה עסקית באמצעות הפעלת תהליכים ושירותים עסקיים בהתאמה".

עידן, מה זה Complex Event Processing – CEP?
ה-CEP הינו עיבוד כמות עצומה של אירועים מכול שכבות הארגון, זיהוי האירועים המתאימים לדפוסים הנדרשים בענן האירועים, ניתוח השפעתם וביצוע פעולה בזמן אמת בהתאמה. בעולם העסקים הדינאמי של היום נדרשים הארגונים להגיב במהירות לכל סיכון או הזדמנות עסקית על מנת למקסם רווחיות ולמזער סיכונים. מערכות ה-IT אינן נותנות מענה הולם, למרות שהמידע העסקי קיים בידיהם. מצב זה מעלה את הצורך בניתוח הפעילות הארגונית והמגמות המסתמנות ולהגיב בזמן אמת. בנוסף לצורך להתמודדות עם כמויות עצומות של מידע, נדרשים כלים מהירים להגדרת הדרך להזרמת האירועים, הגדרת הכללים, והפעולות הנדרשות באמצעות מכונת מצבים אינטואיטיבית.

המוצר Business Event, מבית TIBCO המיוצגת בישראל על ידי יעל תכנה ומערכות, הינו המוביל בתחום CEP, המשמש כמנוע לעיבוד אירועים מורכבים, מבוסס על חוקים, ומאפשר לארגונים לנהל ולזהות תבניות משמעותיות מתוך אינספור האירועים המתרחשים ברחבי הארגון. התבונה העסקית ממומשת על ידי מנוע של חוקים לוגיים ומכונות מצבים בעל ממשק משתמש ידידותי. הפתרון מאפשר לארגונים לזהות בעיות מראש, לפעול באופן פרו-אקטיבי לסיכולן ולנצל הזדמנויות קצובות בזמן אשר לא היו מתאפשרות אחרת.

כיצד משתלב המוצר במערכות/פתרונות טיבקו, המיוצגים בישראל על ידי יעל תוכנה?
ה-Business Event הינו רכיב עצמאי המשתלב באופן מלא בשלל הפתרונות של טיבקו, עם סביבת פיתוח אחת ואינטגרציה מלאה לפתרונות ESB ,BPM ו-BI. המודל הקונספטואלי של Business Event מאפשר לבנות תהליך המשלב בין מערכת חוקים, מכונות מצבים ותבניות המסייעות בניתוח האירועים, מציאת הקשר ביניהם וקבלת החלטות.

פרט מעט אודות הפתרון והיעילות העסקית.
הפתרון מאפשר מענה מהיר ביותר לשינויים עסקיים, זיהוי הזדמנויות עסקיות על פי התנהגות צרכנית מיוחדת, זיהוי מגמות והתראות על חריגים העתידיים להתרחש (כגון: מחסור במלאי, עומס יתר, גריעה בשרות וכו') על בסיס טרנזקציות העוברות ברשת בזמן אמת. בנוסף, הוא מאפשר זיהוי וניתוח כשלים ונקיטת פעולות מידיות באופן אוטומטי, אוטומציה של תהליכים עסקיים דינאמיים ומרובי תרחישים וזיהוי ניסיונות מרמה.

מהם המאפיינים הייחודיים של המוצר?
המוצר תומך בפרוטוקולים ועומד בסטנדרטים המתקדמים בתחום כגון מידול מבוסס UML, עיבוד חוקים מבוסס RETE, עבודה עם JMS, HTTP, XML, .SOAP ואפילו TCP\IP. בנוסף המנוע מבוסס תשתית רובאסטית הכוללת Distributed Cache ומאפשרת חלוקת עומסים, ביצועים, שרידות וזמינות גבוהים. המערכת משלבת כלי BAM בעל יכולות ניטור ותצוגה של הפעילות בזמן אמת. יתרון נוסף שלה, הוא יכולת ניהול תצורה והשמה אוטומטית של החוקים מבלי לפגוע או לעצור את הפעילות השוטפת במערכת.

יעל הינה קבוצת IT מהמובילות בישראל, המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה. המרכיב המרכזי בהצלחותיה של קבוצת יעל, הינו שותפות ארוכת שנים עם לקוחותיה. שותפות זו מבוססת על אמינות וניסיון מקצועי רב והיא זו המסייעת לנו להבין את צרכיהם העסקיים של הלקוחות. הבנה זו מאפשרת לנו להעניק את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר למימוש הצלחתם העסקית.

אירועים קרובים