לקראת אירוע | כנס NessPRO, "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ייערך ב-3 ביוני 2013
הטכנולוגיות אשר יוצגו בכנס מייצגים את הדור החדש של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם, כיוון שטכנולוגיות אלו מספקות מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח במודל ענן או באתר הלקוח. דוד ביסמוט, מנהל פיתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO: "המנמ"רים נדרשים לדעת את האמת היחידה – מהי רמת השירות שהם מספקים".
"המנמ"ר נדרש למידע רחב ככול האפשר על חוויית הלקוחות אל מול המערכות הארגוניות" אומר ביסמוט. "ארגונים תחרותיים לא יכולים להרשות לעצמם פגיעה בשירות הלקוחות שלהם ובלקוח הקצה, פגיעה הנובעת מחוסר יעילות של מערכות המידע. הקביעה הזו נכונה עבור ארגונים במגוון נרחב של מגזרים – הסלולר ותקשורת, עולם הבריאות, חברות ביטוח, המגזר הבנקאי, וכן המגזר הממשלתי-ציבורי. לכולם יש מטרה אחת – לצמצם את זמן המסך ובכך לצמצם את זמן ההמתנה על קו הטלפון או בתור אל הצרכן".
"המנמ"ר חייב לקבל נתונים כיצד ואיך חווים המשתמשים את ביצועי היישומים, לצד טיפול פרואקטיבי בבעיות וניהול רמת שירות מול המשתמשים העסקיים. הטכנולוגיות של NessPRO עונות על האתגרים אלו".
לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", שיתקיים ב-3 ביוני ב-EAST בתל-אביב, אומר דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, כי "הבעיות של המנמ"רים נובעות מהצורך להתמודד עם התחרות המחריפה בשוק. יש להבין כי כיום התחרות לא מושפעת רק מהמחיר אלא גם מרמת שירות. הפתרון הוא לחשוף את השפעת מערכות המידע על לקוח הקצה. בעזרת מדידה אמיתית של חוויית המשתמש, אנו מספקים מודל של זמינות, שירות ודרכי פעולה להעלות את רמת השירות ולצמצם את זמני ההמתנה מצד אחד ומאידך, טכנולוגיות לניטור האפליקציות התומכים בשירותים אלו".
ביסמוט מדגיש כי "הטכנולוגיות של NessPRO מאפשרים למנמ"רים ולמנהלי מערכות השירות בארגון להבין את הלקוחות – משתמשי ה-IT ומשתמשים עסקיים – הצורכים את שירותי ה-IT, והם מספקים למנמ"רים מפתח לקבלת החלטות. הטכנולוגיה מודדת כל פעולה של משתמש עסקי מול היישומים המיחשוביים, כגון מערכות ניהול לקוחות, מערכות בריאות (כאשר הרופא מנהל את תיק החולה), או כספומט, שגם הוא סוג של עמדת קצה שמולה מבוצעות פעולות. הטכנולוגיה מודדת כל פעולה של המשתמש, ומספקת ניתוחים של תכניות עבודה ודרכי פעולה לצמצם את זמני המסך וזמני ההמתנה".
לחטיבת מוצרי הניטור והניהול של NessPRO יש שני קווי פתרונות:
• פתרונות ניטור וניהול של המערכות עסקיות.
• פתרונות לניהול תהליכים חוצי ארגון, כגון ניהול תצורה, ניהול מצאי, או ניהול שינויים.
"יש לנו את האנשים הטובים ביותר בתחומים אלו כדי לענות על דרישות הלקוחות", אומר ביסמוט. "אנו יודעים לשלב טכנולוגיות מובילות עם תהליכים אירגוניים ולהבטיח ללקוח התאמה מלאה לצרכים העסקים שלו".