תוכן שיווקי

MaaS360 היא הזוכה בתואר האפליקציה הטובה ביותר לארגונים על פי CODiE

חברת Fiberlink הוכרזה כזוכה הגדולה בתואר האפליקציה המובילה והטובה ביותר לארגונים על פי SIIA CODiE היוקרתי

19/05/2013 13:12
Mobility in Cloud

איגוד תעשיות התוכנה והמידע העולמי (SIIA), שמשמש כאיגוד הסחר העיקרי עבור תוכנה ותוכן דיגיטאלי, הכריז שחברת Fiberlink היא הזוכה מבין מספר מצומצם מאד של חברות שעלו לגמר. הזכייה המדוברת מזכה בכבוד נכבד, כאשר הדרך של חברה להגיע לגמר דורש בחינה מדוקדקת של מומחים בתחום אשר מעלים לשלבים הגבוהים רק כ-100 חברות בכל העולם, עד שנבחר הפתרון המנצח.

בין טיעוני השופטים, נבחר MaaS360 בשל פשטות השימוש והיכולת לספק סל של יכולות ניהול אסטרטגיים כדוגמת MDM (ר"ת Mobile Device Management) , אבטחת מסמכים והגישה אליהם, MAM (ר"ת Mobile application Management), הגנה על אפליקציות, דואר אלקטרוני מאובטח, דפדפן מאובטח ועוד הן למכשירים ניידים בבעלות הארגון והן למכשירים פרטים של העובדים הידועים בשם BYOD (ר"ת Bring Your Own Device). מערכת MaaS360 גם מסוגלת לספק לארגונים הפצה של סביבת עבודה מוצפנת ומאובטחת התומכת בגישה של dual Persona (סביבה כפולה) כאשר המידע הארגוני מאוחסן בסביבה נפרדת על גבי המכשיר וזאת בכדי לתמוך בהגדלת תפוקת העובד מבלי לסכן את הארגון מבחינת אבטחת מידע.

"ארגונים בכל גודל צריכים דרך פשוטה וכלכלית לנהל ולאבטח את המספר ההולך וגדל של מכשירים ניידים ואפליקציות שנמצאות בשימוש העובדים", אמר ניל פלוריו, סגן נשיא לשיווק של חברת Fiberlink. "ההכרזה כאפליקציה הטובה ביותר לארגונים משקפת את ההתחייבות שלנו לספק ללקוחותינו את הפתרון המקיף ביותר, הגמיש ביותר ,הנוח ביותר והמאובטח ביותר לשימוש. בהתאמה אישית לכל דרישה שעולה מכל לקוח".

זאת השנה הרביעית ברציפות ש-MaaS360 וחברת Fiberlink מגיעות לגמר התערוכה בקטגוריות של ניידות ושל טכנולוגיות ענן. מידע נוסף אודות CODiE ניתן לקבל באתר הבית של האיגוד בכתובת הבאה.

דויד אדי, מנכ"ל Mobility in cloud, נציגת Fiberlink בישראל, "זכייה זאת משקפת את החלוציות וההתקדמות המתמדת של פלטפורמת MaaS360, יותר ויותר ארגונים בישראל מבינים שפתרון ענן בתחום ה-MDM ובעיקר הפתרון של Fiberlink הוא הנכון ביותר עבורם מבחינת אבטחת מידע, מהירות הטמעה ושירות ללא פשרות. אנו גאים על זכייה נוספת של החברה והפתרון בפרס CODiE היוקרתי ואנחנו מזמינים את כל אותם אלה שטרם הצטרפו אלינו לפתוח עימנו אן בעזרת משווקינו בישראל ערכת ניסיון ללא כל התחייבות. למידע נוסף ניתן לפנות לאתר הבית של החברה ולהתקדם כבר היום אל עבר המחר".

אירועים קרובים