תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שלומית הרט, גרטנר ישראל: "על המנמ"רים לשנות את המיקוד העסקי שלהם"

לקראת כנס גרטנר, מלון הילטון תל אביב, 22 במאי

19/05/2013 13:15

"בעולם ה-IT מתרחש איחוד של ארבע מגמות-על טכנולוגיות: ענן, ניידות, Big Data וחברתי. האיחוד הזה מביא אותנו לרמת ניהול אחרת של הטכנולוגיה. כעת אנו בעיצומה של תקופת מעבר, שבה בעתיד, הטכנולוגיה תוביל את האסטרטגיה העסקית. מנמ"רים צריכים לשנות ולשפר את המיקוד העסקי שלהם, על מנת להתאים עצמם למציאות ההולכת ומתגבשת", כך אמרה שלומית הרט, מנכ"לית גרטנר ישראל.

הרט דיברה לקראת הכנס השנתי שעורך הסניף הישראלי של חברת המחקר, שיתקיים ביום רביעי השבוע, ה-22 לחודש, במלון הילטון בתל אביב. הכנס יישא השנה את הכותרת "מנהיגות עסקית באמצעות יזמות טכנולוגית". הכנס יארח יותר מעשרה אנליסטים בכירים, ביניהם  דרקו הרליק – מנמ"ר גרטנר, מייקל מק'גוברן – ה-CTO של חברת המחקר, וניר פולונסקי – סגן נשיא חטיבת המוצרים בגרטנר. מייקל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בגרטנר, יראיין בפאנל ה-Mastermind את אילן לוין – נשיא חברת אובג'ט, יצרנית מדפסות התלת מימד הישראלית, שהתמזגה עם הענקית סטראטאסיס בשנה שעברה.

12 החברות הישראליות שנבחרו לאחרונה בידי גרטנר לשאת בתואר Cool Vendors לשנת 2013 יוצגו במהלך הכנס. מייקל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בגרטנר, יתאר במושב מיוחד במהלך הכנס את הדרכים בהן בוחנת גרטנר את מידת התאמתן של החברות לתואר Cool Vendor, והיתרונות הגלומים בכך. מעוז יארח במושב את דורון גרסטל – מנכ"ל Nolio, שהוכתרה כאחת מחברות ה-Cool Vendors לפני מספר שנים ונרכשה לאחרונה בידי CA, ואת גד כהן – סגן נשיא לשיווק ב-Evolven, אחת מהחברות שזכו השנה בתואר.

במסגרת הכנס ייערכו מסלולי הרצאות ייחודיים המיועדים לסמנכ"לי מערכות מידע ונמ"רים, אשר יספקו לאנשי מקצוע בכירים אלה את תובנות וממצאי גרטנר לגבי השפעת הטכנולוגיה על המודל העסקי, והתמורות בתפקיד המנמ"ר בתחומי ה-Big Data, התשתיות, מיחשוב נייד, אבטחת מידע, מיחשוב ענן ורשתות חברתיות, שיווק וטכנולוגיה.

הרט סיכמה באומרה כי "בכנס יהיה המפגש האולטימטיבי שבין מנהיגות טכנולוגית למנהיגות עסקית. כיום, יותר מתמיד, יש לאנשי ה-IT הזדמנות להתחבר יותר לליבה העסקית ולהשפיע על עסקי הארגון. מדובר בתהליך שאנו בעיצומו".

אירועים קרובים