תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הפתרון של קמינריו משחרר את צווארי הבקבוק ומאיץ את ביצועי האפליקציות עשרות מונים

שיחה עם רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו, ואלכסיי סלטובסקי, מנהל מרכז התמחות DBA במטריקס, לקראת אירוע Storage

19/05/2013 14:09

קמינריו, המיוצגת בישראל ע"י מטריקס, פיתחה מענה לבעיה אמיתית שנוצרה בעולם ה-Storage. תוכלו להסביר?
רון: "ב-20 השנים האחרונות חלה קפיצה משמעותית שנה אחר שנה בטכנולוגיות השונות בתחומי האפליקציות, השרתים, התקשורת ועוד. רק בתחום האחסון (Storage) שהתבסס כל השנים ועד היום על דיסקים מכניים, לא חלה התפתחות טכנולוגית ולמעשה מארזי האחסון המסורתיים הם אלה שגורמים לעיכובים והאטה בביצועי יישומים ארגוניים. בשנים האחרונות, עם התפתחות טכנולוגיית ה-Flash-SSD וירידת מחירה חלה התקדמות משמעותית בחדירתה לארגונים, לרבות בקרב ארגוני SMB. בשנת 2012 הפכה ה-SSD מתחום נישתי במערך האחסון הארגוני לטכנולוגיה שארגונים רבים משלבים כאמצעי אחסון במטרה להשיג זינוק משמעותי בביצועים. ה-SSD, אחסון מבוסס טכנולוגיית פלאש, הוא המהפכה הגדולה ביותר בעולם האחסון מזה 20 שנה, הגדולה ביותר מאז מהפכת הווירטואליזציה, וקמינריו היא זו שמובילה אותה".

אלכסיי: "הארגונים הבינו, שעל מנת לשפר ביצועים במערכות העסקיות הם צריכים לתת מענה בכל שכבות המחשוב ושילוב ה-Flash SSD בפתרון של קמינריו הינו בעשרות מונים מהיר וזמין יותר בהשוואה לשילוב SSD במארזי האחסון המסורתיים. זאת בין היתר בזכות הארכיטקטורה הייעודית ל-SSD שפותחה בקמינריו. ארגונים רבים כיום הפונים אלינו כמומחים בתחום,  מעוניינים לקדם פתרונות המבוססים על טכנולוגיה זו שטומנת בחובה יתרונות ייחודיים".

כיצד הפתרון של קמינריו נותן מענה למגמות אלו?
רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריורון: "קמינריו היתה הראשונה שזיהתה את מהפכת ה-SSD Flash – בתחום האחסון,למעשה כבר בשנת 2008, וכיום  Kaminario K2 הוא פתרון האחסון מבוסס הפלאש היחיד בתעשייה שכבר מספק ללקוחות ביצועים גבוהים ללא פשרות בכל 3 המימדים: זמני התגובה נמוכים (Latency), רוחב פס (Throughput) ו-IOPS (קצב קריאה וכתיבה בדיסק) בצורה בלתי תלויה. הביצועים שלנו הם מובטחים, עקביים ויציבים לאורך זמן. הפתרון מספק ללקוחות זמינות מערכת ברמת Enterprise Class  ללא נקודת כשל יחידה, והוא מבטיח Resiliency ברמה הגבוהה ביותר.

הטמעת המערכת אורכת מספר שעות ופעולות הניהול הן פשוטות ביותר ולא מצריכות משאב נוסף. כל זאת בזכות הפתרון שלנו, שמבוסס על ארכיטקטורת Scale-Out אשר מאפשרת גידול לינארי של נפח וביצועים ורמת SLA קבועה לאפליקציות. לקוחות שלנו כגון: חברת החשמל, בנק לאומי, דיסקונט ועוד שאימצו את פתרון ה-K2 האיצו בצורה משמעותית את האפליקציות שלהם – פי 10 ויותר, וצמצמו משמעותית את העלות הכוללת שלהם בהשוואה לפתרונות הקיימים שלהם. K2 פועל בהצלחה כבר למעלה מ-3 שנים בסביבות Production של אירגונים, לרבות בארגוני אנטרפרייז גדולים בארץ ובעולם וזה יתרון עצום שלנו מול  ספקיות האחסון האחרות שטרם יצאו לשוק עם פתרונות SSD מלאים – All Flash Array".

אלכסיי סלטובסקי, מנהל מרכז התמחות DBA במטריקסספרו לנו על שיתוף הפעולה בין קמינריו ומטריקס.
אלכסיי: "שיתוף הפעולה בין מטריקס וקמינריו נמשך כבר קרוב ל-3 שנים במסגרתו מטריקס היא המפיצה את פתרון K2 של החברה בארץ. מאז שנוצר הקשר עם קמינריו הצלחנו לקדם בהצלחה מספר רב של פרויקטים והטמעות. K2 משתלב מצויין בפתרונות נוספים של מטריקס שמביאים להתייעלות עסקית וזה נושא חשוב שאנו שמים עליו את הדגש בפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. הטכנולוגיה והפתרון הייחודי של קמינריו לצד ההיכרות של מטריקס עם עולמות התוכן השונים והצרכים העסקיים בארגונים מאפשרים לנו להגיע יחד לארגונים עם בשורה של ממש בתחום האחסון שמביאה להתייעלות עסקית ותפעולית במערכות הליבה שלהם".

אירועים קרובים