ארה"ב: נער נדרס למוות במהלך ניסיון לחטיפה של מכשיר iPad

נוסע במכונית ניסה לשדוד מידי מרכוס ארנס בן ה-15 את מכשיר ה-iPad שלו, אולם האחרון לא הרפה מהמכשיר ונמחץ תחת גלגלי הרכב ● מקרי השוד של מוצרי אפל וגאדג'טים נוספים ממשיכים לטפס בארה"ב: כ-14% מסך כל ניסיונות הגניבה בניו יורק היו של מכשירי iPhone ו-iPad, נכון לשנה האחרונה, בעוד שבסן פרנסיסקו, קרוב למחצית ממעשי השוד היו של טלפונים סלולריים

מרכוס וינסנט ארנס, נער בן 15 מלאס וגאס, נהרג בסוף השבוע האחרון לאחר שנוסע במכונית ניסה לחטוף ממנו את מחשב iPad שהחזיק בידו בעת שהלך ברחוב. הנער לא הרפה מהמחשב – ונדרס תחת גלגלי המכונית הנוסעת.

על פי דיווחי המשטרה, החוטף נסע ברכב מסוג פורד אקספלורר או אקספדישן ועצר לצד הנער. מיד לאחר מכן החשוד ניגש לנער וניסה לחטוף את המחשב מידיו. הנער לא הרפה מהמחשב ונגרר על ידי השודד לעבר הרכב. בעוד שהנער אחז במכשיר לצד דלת הנוסע, החל הרכב לנסוע והנער נדרס ומת בבית החולים מפצעיו. תיאורים של הנהג והנוסע הופצו על ידי המשטרה.

בתקופה האחרונה נרשמה בארצות הברית עלייה במספר המקרים של חטיפת מכשירים מתוצרת אפל (Apple), וגם גאדג'טים של חברות אחרות. התופעה נפוצה במיוחד בניו יורק וסן פרנסיסקו. בניו יורק, למשל, 14% ממקרי הגניבה המדווחים היו של מכשירי iPhone ומחשבי iPad, בעוד שבסן פרנסיסקו, קרוב למחצית ממעשי השוד היו של טלפונים סלולריים.

"הם קלים וניידים, אתה יכול לברוח ולהסתיר אותם. רק שוד של כסף מזומן עולה על זה", הסביר דובר משטרת לאס וגאס, ביל קסל, את המניע לגניבה של מחשבי iPad.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים