תוכן שיווקי

לקראת אירוע | החידושים האחרונים בתחום ה-DB2 בסביבת ה-MF יוצגו בכנס המשתמשים של BMC

הכנס יערך ביום שני, ה-27 למאי 2013, סינמה סיטי גלילות, 8:30-17:00

22/05/2013 15:43

מאות מנהלי IT בכירים צפויים להשתתף בכנס, אשר נערך על ידי חברת BMC וחברת מטריקס, נציגתה בישראל. הכנס יתמקד בשאלה – כיצד ניתן להפעיל את מערך ה-IT של הארגון בצורה היעילה והחסכונית ביותר. הכנס יתחלק לחמישה מסלולים, בנושאים המעסיקים כיום את מחלקות ה-IT: שליטה ובקרה, Service Support, אוטומציה וענן, Workload automation, הורדת עלויות במיינפריים ו-DB2. בכל מסלול ישתתף מומחה בינלאומי מחברת BMC ויוצג סיפור לקוח של ארגון גדול בישראל.

לקראת הכנס שוחחנו עם משה בומש ממטריקס, שיוביל את מסלול MF.

במה יעסוק המסלול אותו אתה מוביל?
בכנס נציג מספר תחומים, בין היתר יוצגו החידושים האחרונים במוצרי BMC לתחום DB2 בסביבת ה-MF. חידושים אלו כוללים שיפורים במוצרים הקיימים ויכולות חדשות בתחומי שיפור ביצועים, גיבוי ושחזור, ואדמיניסטרציה כוללת של סביבת DB2. בין יתר החידושים, יוצגו רכיב GUI חדש אשר יפשט מאוד את העבודה היום-יומית של אנשי ה-DBA והאפליקציה, וכן יכולת אוטומציה חדשה לשכפול סביבת DB2.

בנוסף, גולן חמדני מישראכרט יציג כיצד יישום פתרון BMC DB2 לגיבויים ושחזורים פועל אצלם בחברה. וכיצד הוביל לשיפור זמינות האפליקציות והביא לחסכון במשאבי המערכת.

כמו כן נציג סט של פתרונות מבית BMC לתחום ה-MF אשר ביכולתם להוריד באופן משמעותי את העלות הכוללת של ה-MF, ונדון כיצד ניתן לשפר את זמינות האפליקציות והפחתת משאבי מערכת ע"י שימוש במוצר לכוונון שטחי הזיכרון של DB2 (ה-BMC Pool Advisor for DB2).

למי אתה ממליץ להשתתף במסלול? לאיזה בעלי תפקידים וכן לאיזה חברות וארגונים?
המסלול מתאים למקצועני MF ו-DB2, בכלל זה: אנשי DB2 DBA, אפליקציות ומנהלים. בנוסף, כל מי שיש לו נגיעה לעלות ה-MF והארגון בו הוא עובד שם לו למטרה להפחית עלות זו.

מה הטרנדים החמים ביותר כיום בתחום זה בארץ ובעולם?
שיפור הזמינות והביצועים, חסכון בעליות, פישוט תהליכי העבודה ופתרון בעיות מהיר הם הטרנדים החמים ביותר בארץ ובעולם בתחום ה-MF בכלל ובתחום ה-DB2 בפרט.

מה הם החידושים של BMC בתחומים אלו?
בכל אחד מהתחומים הנ"ל, BMC הינה ספקית התוכנה המובילה כיום בפער ניכר על פני המתחרים. BMC זיהתה טרנדים אלו כבר לפני שנים, והשקיעה וממשיכה להשקיע משאבים רבים בפיתוח יכולות חדשות, כגון: חיסכון בעליות על ידי שימוש במעבד מסוג zIIP (במקום במעבד רגיל), פיתוח כלי GUI לעבודה קלה ומהירה מול ה-DB2 בסביבת ה-MF, ויכולות נוספות עליהן נדבר בכנס.

האם יש דוגמאות לפרויקטים שהטמעתם בארץ בתחום? ומה בדיוק מהות הפרויקט?
ניתן לומר כי רוב מתקני ה-DB2 בישראל מסתמכים על מוצרי BMC לצורכי אדמיניסטרציה יום-יומית (ניהול שינויים, ניהול הקטלוג, פריקות, טעינות, רארגונים וכו'), גיבויים ושחזורים, ושיפור ביצועים, זמינות וניטור ה-DB2. בין השאר הלקוחות ניתן לציין את רוב המגזר הבנקאי, חברת כרטיסי אשראי, והמגזר הציבורי.

להרשמה: בטלפון 03-7330777 או במייל

אירועים קרובים