תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת הספנות היוקרתית Holland America Line בחרה ב-ServiceNow לאוטומציה של שירותי ה-IT

לקראת אירוע NessPRO: כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013, EAST, תל-אביב

23/05/2013 15:14
ServiceNow

חברת הספנות היוקרתית Holland America Line בחרה בשירות הענן של ServiceNow לאוטומציה של שירותי ה-IT הן של צי האניות והן של הנהלת החברה. Holland America Line מסתייעת ב-ServiceNow לקונסולידציה של מערכות ה-IT ולאוטומציה של הפעילויות הארגוניות כדי לזרז את אספקת שירותי ה-IT, ולהפחית את המשימות ידניות והעלויות הכרוכות בכך. לחברה 15 אניות קרוזים המסיירות ב-350 נמלים ברחבי העולם. ServiceNow מתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת למיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב (ITSM).

ב-3 ביוני 2013 יוצגו פתרונותיה של ServiceNow בכנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", שייערך ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב. NessPRO מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT.

"NessPRO תציג בכנס את הטכנולוגיות  המייצגות את הדור החדש של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם,  כיוון שטכנולוגיות אלו מספקות מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח במודל ענן או באתר הלקוח לאתגרי ה ITSM", אמר דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. לדבריו, Holland America Line נזקקה לפלטפורמת אוטומציה יעילה וגמישה שתסייע לארגון להפחית את העבודה ידנית ולשפר את הנראות (visibility) בכל הקשור לעמידה בתקנות, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של העסק.

"בדקנו  מספר מוצרים והבחנו שרבים מעמיתינו באיזור סיאטל השתמשו ב-ServiceNow כדי לשנות את פעילויות ה-IT ואת העסקים שלהם", אמרה קארן הולמס, מנהלת הפתרונות הארגוניים ב-Holland America Line. "באמצעות ServiceNow, יש לנו עכשיו פלטפורמה לאוטומציה של השירות שתסייע ליחידת המחשב שלנו לשפר את אספקת השירות לתחום העסקי, תוך צמצום משימות ידניות, מערכות שונות ועלויות מיותרות. דבר זה הוא קריטי משום שאנו שואפים כל העת למצוינות בכל היבט של חוויית הלקוח".

Holland America Line בחרה ב-ServiceNow עקב קלות השימוש והמימשק האינטואיטיבי, הפלטפורמה הניתנת לקונפיגורציה, מנוע ה-workflow הגרפי ופורטל שירות עצמי לעובדים. Holland America Line בחרה גם ביישום ServiceNow Discovery כדי לתמוך במתן שירות פרואקטיבי ומושכל יותר. ServiceNow Discovery מאפשר לעמוד באתגר של תשתיות המיחשוב הייחודיות של החברה, הכוללת ספינות עם חיבורי אינטרנט לסירוגין, המוגבלים ברוחב פס.

השלב הראשון של היישום הושלם והוא כולל ניהול אירועים, בעיות ושינויים, קטלוג שירות ופורטל שירות עצמי. הצלחת הפרויקט מאפשרת למנהלים (כולל מנהלי דלפק השירות) לראות מיידית נתוני ITSM שלא היו זמינים קודם לכן. ServiceNow משמש לצורך אימות וניהול תהליכי שינוי לכל מערכות ה-IT תוך אוטומציה של בקרת העמידה בתקנות, על מנת לחסוך זמן רב עם רואי חשבון.

מערכת ה-ITSM של ServiceNow המשמשת, כאמור, כפלטפורמה למיכון תהליכי IT ותומכת במתודולוגיית ITIL, כוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מודולים אלו כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; מחולל דוחות מובנה, קל ומהיר למימוש והפקת דוחות.

מערכת ה-"תוכנה כשירות" (SaaS) של ServiceNow מורידה את עלויות הרישוי ומקטינה ב-50% את זמן היישום. ServiceNow מגדירה לכל לקוח סביבת עבודה יחודית הכוללת חומרה, תוכנה ובסיס נתונים. גישה זו מאפשרת לכל לקוח זמינות, גמישות והתאמה יחודית לצרכיו, רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, ויכולת לבצע שדרוג של המערכת באופן עצמאי.

אירועים קרובים