תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יגאל שחק: "מטריקס ו-BMC עובדות בהרמוניה מלאה בשוק המקומי כבר קרוב לעשרים שנה, כל צד מביא את הערך המוסף שלו לשותפות הזאת ויחד אנחנו מצליחים להוביל את השוק"

כך אומר יגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס, בשיחה שערכנו איתו לקראת כנס הלקוחות שעורכות שתי החברות ביום שני, ה-27 למאי 2013, בסינמה סיטי גלילות

23/05/2013 15:26

כמי שמנהל את פעילות BMC במטריקס כבר מספר שנים, ספר בבקשה על שת"פ ההדוק בין שתי החברות.
מטריקס הנה Elite Partner של BMC בישראל קרוב לשני עשורים, שיתוף הפעולה על פני כל כך הרבה שנים מראה כי מטריקס ו-BMC עובדות בהרמוניה מלאה כאשר כל צד מביא את הערך שלו לשותפות הזאת. בשנים האחרונות זכינו יחד בהרבה מאוד פרויקטים מבוססי טכנולוגיית ה-BSM של BMC. מטריקס מביאה איתה לשותפות הזאת הכרה עמוקה של שוק ה-Enterprise בישראל וכן כ-90 מומחים לפתרונות BMC השונים, כאשר אנו נותנים פתרון מקצה לקצה, הכולל מכירת הרישוי, תחזוקה ותמיכה, הדרכה וכן יישום מלא של הפתרונות. לצורך כך אנחנו מנהלים במטריקס קבוצה איכותית מאוד של כ-10 מנהלי פרויקטים וארכיטקטים בכירים, שמעורבים בתהליכי היישום בשלבי הארכיטקטורה וניהול הפרויקטים. BMC תורמת לשותפות את הצוות הישראלי בניהולם של יורם אלול וזוהר רונן שמנהלים את ישראל ואת האזור. הם קרובים ללקוחות מבינים את הדרישות ובמובן הזה עוזרים בכל מה שנדרש. תמיכה זו כוללת את העבודה האינטנסיבית מול שני מרכזי ה-R&D, ברמת החייל ובתל חי ובעת הצורך גם מול מרכזי פיתוח בחו"ל.

מה הופך את הפתרונות של BMC לאטרקטיביים עבור השוק הישראלי ובכלל ומה היחודיות שלהם?

הפתרונות של BMC בתחומים רבים נחשבים לחדשניים מאוד ונותנים ערך עסקי ייחודי וכן מדורגים כמובילים בעולם. פתרונות אלו מתקבלים בברכה אצל חברות וארגונים רבים כיוון שהשוק הישראלי ידוע ככזה שאוהב לאמץ פתרונות חדשניים שהופכים תהליכי ניהול IT מורכבים ומסובכים לתהליכים אוטומטיים ויעילים הרבה יותר. בעולם ה-ISM לדוגמא, BMC מדורגת מעל עשור כמובילה את השוק הזה עם נתח שוק של קרוב ל-40% עם פתרונות מגוונים החל מפתרונות Enterprise שמותקנים בחצר הלקוח או במודל של SaaS.

תן דוגמאות לפרויקטים שעלו לאויר בשנה האחרונה (באיזה ארגונים, מה הוטמע בהם ואיזו בעיה פתרתם.
בשנה האחרונה עלו לאוויר מספר פרויקטים משמעותיים עבורנו, אמדוקס פרויקט גלובאלי של BMC Remedy IT Service Management Suite זהו פרויקט ה-ITSM הגדול ביותר שבוצע אי פעם בישראל למיטב ידיעתנו. בנוסף העלנו לאויר גם לקוחות גדולים כגון צים ומגדל עם פרויקטי BSM הכוללים שליטה ובקרה, ניהול אירועים, אוטומציה של ה-Data Center וכן ITSM ו-CMDB. פרויקט ה-Service Desk בבזק גם הוא עלה לאוויר לפני ימים ספורים. והשנה התחיל היישום בפרויקט BSM שבו זכינו בחברת החשמל, זהו אחד מפרויקטי ה-BSM הגדולים ביותר בישראל מבחינת היקפו. בתחום ה-MF וה-Work load Automation עלו לאוויר מס' פרויקטים במגזר הביטחון, הבנקאות והמגזר ממשלתי. אני מזמין אתכם להגיע לכנס, להתרשם ממיגוון הפתרונות שלנו ולשמוע מלקוחותינו כיצד הם עושים שימוש יעיל בפתרונות אלו.

האם אתם מתכננים להרחיב את פעילותכם לסקטורים נוספים?
BMC ומטריקס פעלו והצליחו מאד יחד במגזר העסקי אנו מרגישים שבשוק הבטחוני עולים צרכים דומים . כיוון שבאפשרותנו לתרום לביצוע הרכישות של פתרונות של BMC במט"ח סיוע ו כך להקל על המצוקה התקציבית השקלית המסתמנת במערכת הבטחון, אנו מאמינים ששוק זה יגדל משמעותית.

להרשמה: 03-7330777 או במייל

אירועים קרובים