תוכן שיווקי

לקראת אירוע | 24 ביוני: הכנס השנתי השישי של אינטל למפתחי תוכנה

17/06/2013 13:26

הכנס השנתי השישי של אינטל למפתחי תוכנה, יתקיים החודש בארגון חברת מאגרי תוכנה – מפיצי תוכנות אינטל בישראל. בכנס יוצגו הטכנולוגיות האחרונות לתיכנות מקבילי הכלולות ב-Intel Parallel Studio XE, וכן יתקיים מסלול מיוחד שנושאו פיתוח תוכנה משובצת מחשב – Embedded.

הכנס יתקיים ביום שני, 24 ביוני במלון דן אכדיה בהרצליה פיתוח, בהשתתפות גדי זינגר – סגן נשיא קבוצת הארכיטקטורה ומנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, אשר יהיה מרצה מרכזי וידבר על "תכנון חכם עבור מחשב חכם באמת".

מרצים נוספים בכנס יהיו:

– פרופ' אריאל שמיר מהמרכז הבינתחומי הרצליה, שידבר על "תמונות ומודלים"
בוב ולנטיין, מהנדס מעבדים בכיר באינטל ישראל, יציג את ארכיטקטורת Haswell (הדור הרביעי של ארכיטקטורת Intel Core)
רוברט גבע, מהנדס ראשי באינטל ארה"ב, ידבר על טכנולוגיית הגרפיקה של אינטל
היינץ באסט, מהנדס תוכנה בכיר באינטל, יציג את Intel Xeon Phi Coprocessor.
– כן תתקיים הרצאת השותף העסקי "זורקס", שפיתח את תוכנת Incredibuild המאפשרת ניצול גריד.

חיים רון, מנכ"ל מאגרי תוכנה, אומר כי הכנס מתקיים השנה לאור ההכרזות האחרונות של אינטל בתחום המעבדים – אם למחשוב שולחני ונייד ואם לטלפונים ניידים. "כמו כן, לאור הפיתוחים הנרחבים בישראל של מערכות משובצות, נציג את שילוב היכולות המתקדמות של אינטל בתחום זה, בנוסף למערך כלי הפיתוח, ששודרגו בשנה האחרונה", אומר חיים רון. "כנס זה הפך מאז ייסודו לנקודת המפגש המרכזית של מקצועני פיתוח תוכנה בארץ, ונשמח לפגוש אותם גם השנה".

ההשתתפות בכנס ללא תשלום, אך בהרשמה מראש בלבד אצל חן, מאגרי תוכנה, טל. 09-7714578 , שלוחה 0.

אולם הכנס בשנת 2012

מאגרי תוכנה נוסדה בשנת 1992 ומושבה ברעננה. החברה מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות ובהפצת מוצריהן בישראל. כיום היא אחת מן החברות המובילות בארץ בתחום זה, ומייצגת עשרות חברות זרות לצורך הפצת מוצרי התוכנה שלהן בשוק הישראלי המקומי. מאגרי תוכנה משרתת בנאמנות מזה שנים את גורמי הביטחון בישראל, את משרדי הממשלה השונים, מוסדות אקדמיים (אוניברסיטאות, מכללות ומוסדות חינוך אחרים), וכן את ענף ההיי-טק. מספר לקוחותיה של מאגרי תוכנה הינו כ-8,000 חברות וארגונים בישראל, והמספר הולך וגדל עם השנים ונמצא במגמת עליה מתמדת.

אתר מאגרי תוכנה

אירועים קרובים