כלנית: בחודשיים האחרונים גייסנו כ-50 תומכים טכניים חדשים ששובצו לפעילות במרכזי התמיכה של כלנית הפרוסים ברחבי הארץ
מהלך זה של גיוס מואץ בא בעקבות זכייה של כלנית במספר חוזים אסטרטגיים לניהול במיקור חוץ של מרכזי תמיכה עבור מספר חברות גדולות בארץ
דורון הראל, מנהל אגף שירותים מנוהלים בכלנית, ציין כי "בתקופה האחרונה אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של ארגונים שמבינים את התועלת העסקית הברורה של הוצאת פעילות מרכזי התמיכה לחברות מתמחות, תוך שמירה על איכות גבוהה של השירות ללקוחות הארגון ולעובדיו מחד וחסכון תפעולי וכספי מאידך".
הראל הוסיף, כי "כל אנשי התמיכה של כלנית עוברים הכשרה מקיפה על פי מתודולוגיית התמיכה והשירות שאנו ממשיכים לשכלל כבר למעלה מ-15 שנה וכן התמחות ספציפית בצרכי כל מרכז תמיכה".
כלנית, המתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים, מספקת שירותי ניהול ותפעול מרכזי תמיכה, במיקור חוץ חלקי או מלא והיא משמשת, בין היתר, כמרכז התמיכה של חברות מיקרוסופט ו-HP בישראל. למידע נוסף לחצו כאן.