לקראת אירוע | הכנס שבו תארח ServiceWise את הוועידה השנתית של Salesforce.com
ServiceWise תציג את העדכונים והחידושים בגרסת Salesforce.com Summer 13 בסמינר מקוון, שיתקיים ב-3 ביולי, 2013, בשעה 15:00 עד 16:00 ● הרשמה באמצעות אתר הבית של החברה
גרסת Summer 13 שעלתה לאוויר לאחרונה כוללת כמה תכונות חדשות וכמה שדרוגים מעניינים לתכונות הקיימות.
כמו בכל גרסה, ServiceWise שמחה להזמין אתכם לסמינר מקוון בן שעה (המועד לעיל), במהלכו נסקור את עיקרי הגרסה ונדגים חידושים דוגמת:
• Touch for iPhone
• Touch phone dashboard
• Opportunity split
• Salesforce side panel for outlook shared activities
• Facebook to lead
• Improved setup user interface
• Custom state and country picklists (beta)
• User sharing overview
• Communities
הסמינר מיועד למשתמשי Salesforce CRM ובסיומו, לאחר שיעשו הכרה עם עיקרי הגרסה, יקבלו המשתמשים מענה לשאלותיהם אודות גרסה זו.
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125000 לקוחות ברחבי העולם.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.