תוכן שיווקי

מה משותף ל-cloud ,Mobile ו-Agile?

כנס בודקי התוכנה הישראלי SIGiST - האירוע החם של יולי!

15/07/2013 10:45

מקצוע בודק התוכנה קיבל תפנית חדשה בשנתיים האחרונות, עם ההתפתחות בנושאים טכנולוגיים כגון: Cloud ,Big Data ,Mobile, המעבר ל-Agile, עולם ה-Cyber, ועוד.

המודלים הללו משפיעים ישירות על צורת הבדיקה ואופי הבדיקה ומעמידים אתגרים חדשים בפני קהל הבודקים. בכדי לצעוד יחד עם ההתפתחות הטכנולוגיות ולהעמיד לרשות הבודקים את הכלים והנוסחאות הטובים ביותר, מקיימת SIGiST ישראל את כנס בודקי התוכנה הגדול והמשמעותי ביותר SIGiST 2013 זו השנה השביעית ברציפות. ארגון הסמכת הבודקים ITCB, וחברת סלע, הינם נותני החסות לכנס מזה 7 שנים, ותומכים בפעילויות הפורום באופן קבוע.

SIGiST 2013, אשר יתקיים בין התאריכים 21-25 ליולי, הינו האירוע הרשמי, הגדול ביותר לקהל בודקי התוכנה הישראלי. הכנס מושך אליו מאות אנשי בדיקות מכל רחבי הארץ, אשר מעוניינים בהעשרה וידע מקצועי מידי מרצים מובילים ברחבי העולם.

Ready, Set – Test!

שלושת הימים הראשונים בכנס יתקיימו במכללת סלע והיומיים הנוספים במלון קראון פלאזה ת"א. נושא הכנס השנה הוא "Moving Fast… Applying Faster", ובמקביל לנושאים טכנולוגיים חדים ומגמות בשוק, הכנס מביא גם מצגות על טכניקות ושיטות הלכה למעשה – לבדיקות.

הכנס כולל שלושה ימי סדנאות – Hands-on ויומיים של כנס מושבים, כ-20 מצגות מקצועיות מהתעשייה. נושא ייחודי בו יעסוק הכנס הינו – בדיקות לעולם הסייבר, נושא אשר צובר תאוצה בעולם  ומחייב את מנהלי הבדיקות לצבור ידע מקיף. כנס SIGiST מביא עמו קורס ראשון מסוגו בנושא עם גדול המומחים הישראלי לנושא הסייבר- ד"ר רוני דויטש.

בנוסף, יש לציין, שותפים השנה לכנס גם חברות כגון IBM ,HP ,Microsoft – שותפים מובילי דעה בעולם הבדיקות, ברמת המוצרים והתהליכים.

"כנס הבדיקות, עיקרו מתן חשיפה לנושאים מעניינים וחדשים שקורים בעולם הטסטינג, שיטות וכלים שיעזרו לבודקי התוכנה לעבוד בצורה טובה ויעילה יותר" כך על-ידי אלון לינצקי ,יו"ר פורום בודקי התוכנה הישראלי. "הכנס מאפשר לבודקים חשיפה לקולגות בתעשייה שהתנסו בבעיות ויוכלו להציע פתרונות. מניסיוננו בכנסי SIGiST קודמים, מעבר להעברת ידע חדיש בנושאים טכנולוגיים, השגנו בין משתתפי הכנס סיעור מוחות ונטוורקינג רב משתתפים שניתן לראותו רק בכנסים גדולים" חתם אלון.

גורו בדיקות מארה"ב ממלא אולמות
אחד הדברים שחרטו על דגלם מארגני הכנס, הינו לחשוף את הנושאים המבוקשים עם דוברים מבוקשים בעלי ניסיון רב מחו"ל, אשר יוכלו להציג את האתגרים והפתרונות האפשריים.

הדוברים נבחרו בקפידה על ידי ועדת סוקרים איכותית הבנויה מבעלי שם בעולם הבדיקות, הוועדה נערכה בראשותו של יאן ברון- מנהל תוכנית הכנס זו השנה השביעית.

בנוסף הוחלט להביא את לי קופלנד מארה"ב – מרצה מוביל, גורו בעולם הבדיקות, לו זו הפעם השלישית בישראל.  לי הינו בעל ניסיון של 30 שנה בעולם הבדיקות , יועץ לחברות בתחומי בדיקות תוכנה, מפתח ספרי לימוד בנושאי בדיקות  ומחברו של רב מכר בתחום הבדיקות: "A Practitioner's Guide to Software Test Design", בו מצבור עצום של מקרי בוחן ושיטות יעילות בעולם הבדיקות. לי מביא עמו ניסיון של שנים בעולמות הבדיקות, ובכנס הקרוב הוא מתוכנן להעביר הרצאות בנושאי ניהול בדיקות ונושא ה-Agile. מארגני הכנס עמוסים בבקשות לרישום  אף יותר משנים עברו. אחד מן הבכירים בכנס חשף בפנינו היום כי הסדנא של לי הינה הראשונה להתמלא עד אפס מקום, טרם הורדת התוכניה לדפוס!

בודק תוכנה, מנהל בדיקות, בוא לנכס לך יתרון מקצועי – בדוק עוד היום את כנס SIGiST 2013!

אירועים קרובים