תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות תשווק באופן בלעדי בישראל מערכת לפיתוח אפליקציות אינטרנט למכשירים ניידים מתוצרת פסקול טכנולוגיות מתקדמות

25/08/2013 11:05
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, חתמה על חוזה עם חברת פסקול טכנולוגיות מתקדמות (PassCall Advanced Technologies) להפצה ושיווק בלעדיים בישראל של מערכת Ubitron. המערכת משמשת לפיתוח אפליקציות אינטרנט למכשירים ניידים (mobile web) בצורה אינטואיטיבית, מהירה וללא צורך בידע או ניסיון בפיתוח יישומים לעולם ה-Mobile.

Ubitron היא פלטפורמה מבוססת ענן לפיתוח אפליקציות אינטרנט למכשירים ניידים, המבוססות על דפדפן. המערכת תומכת בכל מערכות ההפעלה והטלפונים הקיימים בשוק, כולל מכשירים ישנים Ubitron. מאפשרת פיתוח ועדכון ממקום אחד והפצה אוטומטית לכל המכשירים בארגון. זאת – תוך האצה ופישוט של תהליכי האינטגרציה, דבר המביא לחיסכון רב ביותר בעלויות הפיתוח והתחזוקה של יישומים ניידים מסוג Mobile Web.

הפלטפורמה מאפשרת לחברות תוכנה ושירותי תוכנה, למפתחי אינטרנט ולארגונים לבצע בקלות את כל תהליך היצירה והיישום של אפליקציות ניידות מסוג Mobile Web. באמצעות שימוש בפלטפורמת Ubitron, חברות יכולות בקלות ובאופן עצמאי לטפל בכל השלבים של פרויקט פיתוח אפליקציות Mobile Web, החל מהגדרת מימשק המשתמש, דרך העיצוב והפיתוח, ועד להכרזה ולפריסה.

Ubitron כוללת תבניות מובנות של אפליקציות ולוחות צבעים המאפשרים תהליך עיצוב מהיר. כל אפליקציה שנוצרת באמצעות פלטפורמת Ubitron הופכת לתבנית שניתן לעשות בה שימוש חוזר ולהתאימה לפרויקטים נוספים. Ubitron מפחיתה באופן משמעותי את זמן היציאה לשוק, את עלויות הפיתוח ואת מורכבותן. השימוש ביישומונים (widgets) המובנים בפלטפורמה מאפשר חוויות משתמש מותאמות על פני מכשירים ניידים ומערכות הפעלה סלולריות, מסוגים שונים.

"Ubitron הינה תוספת נכבדה לסל המוצרים ש-NessPRO משווקת בתחום ה-mobile", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "מדובר במוצר איכותי ביותר, בחזית הטכנולוגיה. הפצתו באמצעות NessPRO תאפשר למספר רב של חברות וארגונים בישראל לעלות על נתיב הפיתוח של אפליקציות ניידות. שיווקה של Ubitron עולה בקנה אחד עם מדיניותה של NessPRO לסייע לחברות ישראליות בעלות מוצרים איכותיים".

"אנו שמחים על ההזדמנות להביא את Ubitron, באמצעות NessPRO, למקסימום של חברות וארגונים במשק הישראלי", אמר זאב קוצר, מנכ"ל פסקול. "התקשורת הניידת היא כיום האמצעי הדומיננטי לביצוע פעולות שונות הן בתחום הארגוני והן בתחום האישי, ולהפצת שירותי תוכן ומידע. באמצעות Ubitron יכול כיום כל ארגון לנצל בצורה מיטבית את האפשרויות שמעמיד לרשותו עולם ה-mobile".

אירועים קרובים