תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מאגד האינטרנט הישראלי יציג בתערוכת CES שבלאס וגאס במסגרת הפויליון הישראלי

25/08/2013 16:53

המתחם הישראלי, שמנוהל על ידי חברת הייעוץ MIW ובחסות קבוצת אנשים ומחשבים ופלי הנמר, יכלול הצגת פתרונות של מאגד האינטרנט וחברות הזנק ישראליות בתערוכת CES 2014, הנחשבת למובילה בעולם לחברות מדיה ואינטרנט, אשר מתקיימת כמדי שנה בלאס וגאס.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל MIW, הצגת הטכנולוגיות הישראליות בפויליון הלאומי כבר מקבלת עניין רב, וזאת בין השאר בעקבות השנה הכול כך מוצלחת לחברות מדיה ואינטרנט ישראליות, המעורבות הגדילה של ענקיות המדיה האמריקניות בתעשייה הישראלית. חוה מוסיף ואומר כי הרכישות של Waze על ידי גוגל ו-Adap.tv על ידי AOL בחודשים האחרונים, מגבירה את ההבנה והרצון של שחקנים אמריקנים בשוק להתוודע לטכנולוגיות הישראליות וליטול מעורבות פעילה.

כמדי שנה בחודש בינואר, מתקיימת בנבאדה, לאס וגאס, תערוכת הבידור והאלקטרוניקה הגדולה בעולם. בכל שנה מציגים בתערוכה כ-20 אלף מוצרי אלקטרוניקה חדשים. התערוכה מספקת נקודת מבט כוללת לגבי ההתפתחויות הטכנולוגיות והמגמות הטכנולוגיות – לאן פני הטכנולוגיה בשנים הקרובות ומה יהיו המוצרים שיתפשו מקום בחיינו בעשור הבא.

לדברי איילת מור, מנהלת חטיבת התערוכות ב-MIW, "החברות המציגות במתחם הישראלי נהנות מפעילות רציפה של זימון מבקרים לביתן כולל תיאום פגישות עם נציגי חברות תקשורת, אינטרנט ומדיה, מפיצים ואופרטורים מארצות הברית ומשאר העולם".

לדברי עפרה רקלין, סמנכ"ל שיווק בינלאומי: "בסוף אוגוסט, אנו סוגרים את הרישום לביתן ומתחילים בפעילות של ישיבות משותפות של החברות השותפות להתארגנות, שת"פ לידים ופעילות רציפה שמטרתה לבסס את ההופעה בתערוכה במסגרת הפויליון הישראלי כמקדם מכירות ועוגן ממשי לחברות הנוטלות בו חלק".

ליצירת קשר לרישום לחצו כאן

אירועים קרובים