תוכן שיווקי

משלחת של 10 חברות מישראל תצא בחסות "אנשים ומחשבים" לאירוע מפגשים בדיסלדורף

17/09/2013 16:53

משלחת של 10 סטארט-אפים וחברות היי-טק ישראליות מתחום מיחשוב הענן ופתרונות ארגוניים ייפגשו עם נציגים מעשרות גופים מובילים בגרמניה, שיגיעו לבחון שילוב של טכנולוגיות ישראליות בחברות מקומיות. האירוע יתקיים בעיר דיסלדורף ב-9 באוקטובר, בשיתוף עם NGN Europe הגרמנית וארגון התוכנה Digitale-Stadt – Dusseldorf.

האירוע זוכה לעניין רב וצפויים להשתתף בו גם נציגי חברות בכירות דוגמת וודפון וטי-סיסטמס, וכן אינטגרטורים מובילים ונציגי הממשל המקומי. לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, גרמניה כיום היא למעשה "ארה"ב של אירופה", אשר משמשת כקטר של התעשייה האירופאית. נוכחות בה, הוא אומר, עשויה לקדם את החברות הישראליות ליתר אירופה ואף לעולם כולו.

חוה מוסיף כי חברות גרמניות שנחשפו לסטארט-אפים הישראלים לראשונה באירוע דומה שנערך בדיסלדורף ביולי האחרון, נרשמו שוב על מנת לאתר הזדמנויות וטכנולוגיות אטרקטיביות. בין הפתרונות שיציגו חברי המשלחת הישראלית:

Nextnine: מדובר ב-NextNine Service Automation, הפלטפורמה המובילה לשירות מוצרים מרחוק למערכות עסקית קריטיות ומשמשת יצרנים מובילים בכמה שווקים אנכיים, בהם ייצור, טלקומוניקציה ומערכות רפואיות לצורכי ניטור מרחוק, פתרון תקלות ותחזוקת נכסים באתר.

CTERA: החברה פיתחה התקן חומרה זעיר המשלב בין טכנולוגיית מחשוב הענן (cloud computing) לבין יכולת אחסון ברשת. הטכנולוגיה מיועדת לעסקים קטנים ובינונים ברשת המבקשים להרחיב את יכולות האחסון והשימוש בטכנולוגיות הנמצאות ברשת.

IPClock: מפתחת פתרונות לסנכרון של רשתות הדור השלישי מעל גבי תשתית IP.

Neebula: הסטארט-אפ ניבולה (Neebula) עוסקת בפיתוח כלי ניהול לסביבת מחשוב וירטואלית. החברה הוקמה במטרה לספק פתרונות חדשניים לסביבת ענן המחשוב. תחום זה מאפשר קבלת שירותי תוכנה ומשאבי מחשוב ברשת האינטרנט או ברשת הארגונית.

World8: החברה פיתחה ומוכרת "סים" עולמי המאפשר שיחות מוזלות תוך שמירה על המספר וזיהוי , סליקה ופעולות אונליין זמינות למשתמש.

Vaultive: חברת Vaultive הישראלית, ספקית פתרונות קידוד נתונים בענן. הטכנולוגיה אותה מפתחת החברה מאפשרת לבצע מגוון פונקציות על מידע מוצפן, כגון חיפוש, אינדוקס, אחסון ופעולות אחרות באפליקציות מבוססות ענן מבלי לפתוח את הקידוד. כך יכולה להתאפשר תקשורת חלקה יותר בין יישומים על שרתי ארגון ליישומים בענן.

Xpandion: חברת אקספנדיון (Xpandion) עוסקת בפיתוח פתרונות משלימים למערכות ליבה של ארגונים גדולים. חבילת הפתרונות של Xpandion, הפרופייל טיילור, כוללת פתרונות לזיהוי והתראה על סיכונים והונאות, ניתוח וניהול הרשאות בארגון, וניהול רשיונות. פתרונות החברה עברו הסמכה מלאה של SAP המבטיחה שילוב בטוח וחלק במערכת הליבה.

GSTAT: החברה הגדולה והמובילה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל תוך מתן מענה כולל על היבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני בתחומי ה- BI , CRM, שיווק ממוקד לקוח, ניהול סיכוני אשראי.

Watchitoo: פלטפורמת Watchitoo מאפשרת לאלפי אנשים במקביל לראות ולשמוע את האחר בזמן אמת, לשתף פעולה סביב כל צורה של מדיה ולצפות בתכנים בעת ובעונה אחת.

לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לפנות במייל כאן.

אירועים קרובים