תוכן שיווקי

CA Technologies מתגברת את הניידות בארגון

פתרונות חדשים לניידות ארגונית תורמים לצמיחה העסקית, מגבירים את תפוקת העובדים וממכנים את ניהול המיחשוב ● הסכם עם SAP לרישוי הפיתרון המוכחSAP Afaria לניהול של מכשירים ניידים מניח את היסודות לפתרונות הניידות של החברה

30/09/2013 14:53

CA Technologies הכריזה על פתרונות חדשים ויכולות חדשות שיסייעו לארגונים לאמץ בביטחון הזדמנויות בתחום הניידות ולשפר את התקשורת עם העובדים והלקוחות. הגישה החדשנית של CA Technologies לניידות ארגונית מציעה הרבה יותר מניהול של מכשירים ניידים, ומסייעת לנהל ולאבטח את כל המערכת האקולוגית המורכבת של הארגון הנייד.

"ארגונים ציינו מספר אתגרים חשובים ביחס לאימוץ הניידות: אבטחה של נכסי הארגון, האופי ההטרוגני של המכשירים השונים, המגוון הרחב של המכשירים שיש לנהל ועלות ההתאמה של היישומים למכשירים ניידים", אמר רם ורדרג'אן, מנהל כללי לחדשנות עסקית בחברת CA Technologies. "אנו מסייעים ללקוחותינו לתת מענה לכל האתגרים האלה, ולאתגרים נוספים, באמצעות מערך איתן של פתרונות שמסייעים למצות את היתרונות של הניידות העסקית, ובכלל זה: חדשנות וצמיחה עסקית הודות למעורבות רבה יותר של הלקוחות, שיפור בתפוקה של העובדים הודות לשימוש במכשירים שהם מביאים עמם (BYOD – ר"ת Bring Your Own Device) ועבודה משותפת במתכונת מאובטחת, וכן ניהול ממוכן של המיחשוב בטכנולוגיות שמבוססות על ניידות".

פתרונות הניידות החדשים כוללים:

•    ניהול של מכשירים ניידים (MDM – ר"ת Mobile device management)

•    ניהול של יישומים למכשירים ניידים (MAM – ר"ת mobile application management

•    ניהול של תכנים למכשירים ניידים (MCM – ר"ת mobile content management)

•    ניהול של שירותים למכשירים ניידים

•    האצה של יישומים למכשירים ניידים

•    שינויים בטכנולוגיות קיימות לצורך התאמתן למכשירים ניידים

•   התאמה של הפתרונות הארגוניים של CA Technologies למכשירים ניידים  CA MDM (ר"ת CA Mobile Device Management) מספק את היכולות הנחוצות כדי לאבטח את המשתמשים במכשירים ניידים, את המכשירים עצמם, את היישומים ואת התכנים (נתונים), ולנהל אותם.

CA MDM מסופק במודל של תוכנה במתכונת שירות (software-as-a-service) או כפיתרון מקומי בר הרחבה, ומשפר את התפוקה הודות ליכולת ליישם אסטרטגיה של שימוש במכשירים בבעלות העובדים (BYOD) ולהפעיל חנות פשוטה ואינטואיבית ליישומים ארגוניים בשירות עצמי. כן ממכן הפיתרון את ניהול המיחשוב, הודות לתובנות בזמן אמת על המצב של המכשירים הניידים והשימוש בהם, וכן רישום אוטומטי של מכשירים, הגדרות תצורה וביטול הקצאה.

הרבה יותר מניהול של מכשירים ניידים

הצירוף של פיתרון MDM ומפת הדרכים לניהול תכנים למכשירים ניידים, ניהול יישומים וניהול של שירותי עורף מאפשרים ל- CA Technologiesלהציע מערך מקיף של פתרונות ניידות.

• CA MAM (ר"ת CA Mobile Application Management) – מאפשר ניהול של יישומים ניידים באמצעות הטמעת יכולות של אבטחה, תמיכה ובקרה ביישומים עצמם.

• CA MCM (ר"ת CA Mobile Content Management) – מסייע לאבטח גישה ועבודה משותפת במכשירים ניידים.

• CA Mobile Services Management  – מקדם את האמינות, הזמינות והאבטחה בתשתיות ניידות, מעניק חוויה אופטימלית לעובדים שניגשים ליישומים ארגוניים ומשאבים במכשירים ניידים.

התאמה של פתרונות קיימים למכשירים ניידים

אחד המאפיינים החשובים שמייחדים את הפתרונות של CA Technologies לניידות בארגון הוא היכולת שלהם לתרום למהפכה שעובר השוק של היישומים למכשירים ניידים. זאת תוך התמקדות בממשקי API. בעקבות הרכישה של חברת Layer 7 Technologies, מציעה CA Technologies פתרונות מאובטחים ויעילים להאצה של יישומים למכשירים ניידים וגישה אליהם, באמצעות שילוב וניהול של פרויקטים למכשירים ניידים במערכות עורף, אבטחה ותשתיות. הפתרונות יסייעו למנף סביבות קיימות של יישומים; שימוש ברשתות של מפתחים מצד שלישי; וכן שליטה בשימוש בממשקי API ואבטחה שלו.

אירועים קרובים