Salesforce.com דורגה ע"י גרטנר במקום ה-1 בעולם בתחום ה-CRM
בחודש אפריל השנה פרסמה חברת המחקר גרטנר כי Salesforce.com דורגה ע"י גרטנר במקום ה-1 בעולם בתחום ה-CRM.
על-פי גרטנר, Salesforce.com מובילה בתחום ה-CRM על פני חברות ענק האחרות: SAP, Oracle ו-Microsoft. להלן נתח השוק שתופסת כל חברה על-פי דו"ח גרטנר:
בחודש אפריל השנה פרסמה חברת המחקר גרטנר כי Salesforce.com דורגה ע"י גרטנר במקום ה-1 בעולם בתחום ה-CRM.
על-פי גרטנר, Salesforce.com מובילה בתחום ה-CRM על פני חברות ענק האחרות: SAP, Oracle ו-Microsoft. להלן נתח השוק שתופסת כל חברה על-פי דו"ח גרטנר:
• Salesforce.com – 14%
• SAP – 12.9%
• Oracle – 11.1%
• Microsoft – 6.3%
• IBM – 3.6%
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אמר עם פרסום הדו"ח: "הדו"ח של גרטנר אינו מפתיע, לפחות לא את מי שמתמחה בתחום. גם אנחנו, ב- ServiceWise, נציגי זהב של Salesforce.com, חווים ביקוש רב למערכות ה-CRM מבוססות תשתית Salesforce. מידת שביעות הרצון של המשתמשים במערכת גבוהה מאד עד כדי כך שלעיתים הדרישה מגיעה מהמשתמשים ועולה עד להנהלה. קרה לנו לא אחת שבארגון מסויים הצטרפו אנשי מכירות מבחוץ שרגילים לעבוד עם המערכת וביקשו מההנהלה להטמיע מערכת CRM מבוססת Salesforce בארגון. זה דבר חסר תקדים במערכות ארגוניות, ודאי כשמדובר באנשי מכירות. מעבר לכך, ארגונים יודעים היום להעריך את קלות המימוש במערכת ואת ה Time to market המהיר".
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com יותר מ-125,000 לקוחות ברחבי העולם.