תוכן שיווקי

עומר שיינבוים, נס ישראל: "שוק ה-ERP לארגוני ה-Medium צומח וטומן בחובו הזדמנויות עסקיות עבורנו"

02/10/2013 16:21
עומר שיינבוים, נס ישראל

מאת הילל יוסף

"תמונת השוק בארץ מעלה כי יש מיעוט פרויקטי ERP גדולים, שכן רוב הארגונים הגדולים כבר מימשו פרויקטים שכאלה. לעומת זאת, שוק מערכות ה-ERP לארגונים בסדר גודל בינוני צומח וטומן בחובו הזדמנויות עסקיות רבות עבורנו", כך אמר עומר שיינבוים, סמנכ"ל שותפים עסקיים ואחראי על השותפות עם SAP בנס ישראל.

שיינבוים התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע השקת מועדון C3 M3 של אנשים ומחשבים שייערך במלון כרמים בירושלים בשבוע הבא, במסגרתו ייחשפו מנמ"רים בכירים לפתרונות החדשים מבית SAP לארגוני ME וליכולות האינטגרציה של NESS למערכות אלו.

לדברי שנייבוים, "על פי חברת המחקר STKI, נס וסאפ דורגו במקום הראשון לתחום ה-ERP כחברת התוכנה הגדולה ביותר בישראל והגוף המיישם הטוב ביותר למערכות אלו. אנו בנס מסוגלים כיום לתת ללקוחות מסדר גודל בינוני את היכולות והמומחיות אותן הבאנו זה למעלה מעשור למאות לקוחות ה-Enterprise".

שיינבוים הוסיף כי "בארגוני הביניים יש שני מצבים: הראשון הוא, שיש להם מערכות דמויות ERP, שהן מטבע הדברים וותיקות, או שאין להם מערכות כאלה כלל והם שוקלים להטמיען".

סאפ, אמר שיינבוים, "מדורגת בשורת מערכות ERP יוקרתיות לתחום. אנו מציעים היום לארגוני ה-ME מערכות ליבה עם התמחות ל-24 ורטיקלים".

היום, אמר, "אותם ארגוני ביניים אשר רוצים לעשות פרויקטי ERP, מעוניינים במקביל גם בצמצום עלויות, במיעוט סיכונים במהלך ביצוע הפרויקט, תוך 'העתקת' אופן ההטמעה של פרויקטים דומים שנעשו בחברות דומות (Best Practices) מאותו מגזר שוק בו הן פועלות.

"לנס יש יותר מ-500 מומחי סאפ בתחומים השונים – החל מיישום, ניהול פרויקטים, UX, בדיקות הדרכות, BI ועוד. חיבור כל הידע העצום הזה שנצבר בארץ ובעולם, עם המתודולוגיה שפיתחנו לתחום, מניב ערך טכנולוגי ותפעולי לארגוני הביניים. אנו מתחייבים להחזר השקעה מהיר, כאשר תהליך ההטמעה אורך שבועות. באמצעות כלים חדשניים מבית SAP כדוגמת RDS (ר"ת Rapid Deployment solutions), אנו מסוגלים לעשות פרויקטים בעלות נמוכה, בלוח זמנים קצר, וממועטי סיכון".

נס ישראל, אמר שיינבוים, מציעה ללקוחות שוק ה-ME סל של פתרונות הממומשים על פלטפורמת ה-SAP במספר מודלים: ביצוע פרויקטי מעבר ממערכות קיימות למערכות המושתתות על פלטפורמת ה-SAP, מתן שירותי תמיכה ותחזוקה הכוללים טיפול בתקלות, ביצוע שדרוגים, שינויים ושיפורים (שו"ש), הדרכות, בדיקות ועוד – המבוצעות בבית הלקוח. המודל השלישי הוא לקחת תחת אחריותנו את 2 המודלים הקודמים אך בניהול מרחוק. מודל זה נקרא מודל לשכת שירות. המודל השלישי, ציין, הוא החזקת המערכות באתר הלקוח / באתר מרוחק וניהול מרחוק עבור הלקוח תוך הפחתת עלויות וגמישות מלאה לצורכי הלקוח. מודל זה  מאפשר למנמ"ר לעסוק בחדשנות ובהבאת ערך עסקי לחברה ופחות בתפעול השוטף של העסק".

שיינבוים סיכם באומרו כי "עשרות ארגונים בגודל בינוני כבר הטמיעו מערכות ERP של סאפ, ומדובר בשוק בו יש עוד מאות ארגונים הזקוקים לכך".

אירועים קרובים