תוכן שיווקי

ישי חובב, SAP ישראל: "את הניסיון שרכשנו בעולם הארגונים הגדולים אנו מספקים כיום לארגוני המיד-מרקט"

03/10/2013 16:20

מאת הילל יוסף

"הניסיון האדיר במתן פתרונות עסקיים לחברות המובילות בעולם מאפשר לנו לקחת מניסיוננו הרב ולבצע התאמת תכולות לשוק ארגוני הביניים, המיד-מרקט", כך אמר בראיון ישי חובב, סמנכ"ל מכירות SME ב-SAP ישראל.

חובב התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע השקת מועדון C3 ME של אנשים ומחשבים שייערך במלון כרמים בירושלים בשבוע הבא, במסגרתו ייחשפו מנמ"רים בכירים לפתרונות  החדשים מבית SAP לארגוני מיד-מרקט וליכולות האינטגרציה של NESS למערכות אלו.

לדברי חובב, "שוק ה-SME מוגדר כלקוחות ארגוניים שמחזורם הינו עד 500 מליון יורו בשנה. התחום דרש מאיתנו היערכות ייחודית אותה ביצענו בכמה צירים מרכזיים.

"סאפ מתמחה בעולם התהליכים העסקיים מזה ארבעה עשורים, ונותנת מענה למיליוני משתמשים ברחבי העולם בתעשיות השונות", אמר חובב, "היא נתפסת כחברה שמספקת  פתרונות לחברות גדולות, וכעת אנו ממצבים עצמנו על מנת להרחיב את נתח השוק בעולם ה-SME. הניסיון האדיר במתן פתרונות עסקיים לחברות המובילות בעולם מאפשר לנו לקחת מניסיוננו הרב ולבצע התאמת תכולות לשוק ה-SME".

במקביל, ציין חובב, "סאפ פעלה כדי לייצר סביבת משתמש (UI) ידידותית ומזמינה, באמצעות כלי שינוי GUI קלים לשימוש ומהירים למימוש. המיצוב הולך ומשתנה עם השנים: באחרונה שוב מיצבה אותנו חברת המחקר גרטנר כמובילה עולמית של פתרונות ERP  לעולם ה-SME".

כיום, אמר חובב, "לקוחות מחפשים פתרונות מהירים עם ROI קצר. אנו נותנים מענה לאתגרים אלו: סאפ נותנת מגוון פתרונות אינטגרטיביים לצורך זה ומאפשרת ללקוחות סאפ ERP וגם לארגונים שאינם לקוחות סאפ מענה לצרכיהם הטכנולוגיים באופן מוכח ומיידי. פתרונות SAP Business All-in-One ו-SAP Business One לשוק ה-SME מספקים מתודולוגייה סדורה, כולל תיעוד מקצה לקצה המאפשרת לארגוני ה-SME ליישם מערכת ERP במעט חודשים תוך הבנה מלאה של זמני הפרויקט, זמן העלייה לאוויר, עלות הפרויקט, תהליכי ה-BEST PRACTICE שייושמו במהלך הפרוייקט וניסיונה הרב של סאפ בביצוע מוצלח של יישומים מהירים אלו".

"פעם תהליך יישום מערכת ERP היה ארוך", פירט חובב, "היום הרוב מוכן והלקוח יכול לבחור איזה תהליכים הוא רוצה לממש מהקיים. הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל, ויכול לראות מראש חלק נכבד מהתהליכים במערכת 'חיה' ובסדנא".

סאפ, אמר חובב, "ביצעה כמה רכישות גדולות בשנים האחרונות, אשר נבעו מאסטרטגיה מוצקה שעיקרה קריאת השוק העסקי וההבנה שהמשך הובלתה בשוק העולמי מחייב שינוי. הרכישות גרמו לפתיחת דלתות מיידית בשוק ה-SME, לרבות מענה מלא גם ללקוחות שאינם של סאפ. כך, BusinessObjects בעולם ה-BI, פתרון הכולל דו"חות, לוחות מחוונים (דשבורדים), גרפים ואנליזות עסקיות אחרות. כך גם פתרונות המובייל של סאפ, ה-DB , פתרונות מיחשוב ענן, בתחומי ניהול ההון האנושי, בתחומי הרכש והמיכרוז המקוון ונושאים רבים נוספים".

הוא ציין כי "קהילת שותפינו העסקיים מהווה תשתית מרכזית בפעילויותינו העסקיות. פעילות סאפ בתחום ה-SME מתבצעת בעיקרה באמצעות שותפינו העסקיים, המשתלבים בעשייה היומיומית ובמבט הכולל. שותפות זו מייצרת ערכים עסקיים משותפים ומייצרת קשר קרוב בין שותפינו ללקוחותינו".

חובב סיים בציינו כי "השוק הישראלי אמר ואומר את דברו לגבי פתרון SAP Business One, עם יותר מ-3,400 לקוחות ויותר מ-200 לקוחות חדשים בכל שנה. הפתרון פונה למגוון שווקים ב-SME, באמצעות שילוב של פתרון טכנולוגי מוביל וקהילת שותפים מחוייבת ומקצועית, שמוכרת ומבצעת את יישומי הפתרון ותחזוקתו השוטפת. בנוסף, אנו רואים פוטנציאל להתפתחות, בארגונים גדולים המשלבים SAP Business One עם מערכת ה-ERP הגדולה".

אירועים קרובים