תוכן שיווקי

לקראת אירוע Fortinet | ראיון עם שותף החברה לקראת אירוע הלקוחות ב-19 בנובמבר

שיחה עם צביקה פרידלנדר, מנהל חטיבת אבטחת מידע בבינת תקשורת מחשבים

11/11/2013 09:54
צביקה פרידלנדר, ראש חטיבת אבטחת מידע בבינת תקשורת ומחשבים

ספר על הארגון בו אתה עובד.
בינת תקשורת מחשבים היא חברת האינטגרציה המובילה בישראל, שצוברת מאז הקמתה ב-1975 מוניטין רב כשותף הטוב והאמין ביותר לפתרונות תשתית כוללים. כחברה בעלת הסמכות תקן רבות לאבטחת מידע, בינת מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות מקצה לקצה ושירותים מקצועיים המספקים מענה לצרכים הדינמיים של קהילת ה-ICT.

הגב הפיננסי, השיווקי והטכנולוגי, והסינרגיה הייחודית של קבוצת רד-בינת, מאפשרים לבינת לספק Turnkey solutions  מקיפים ובעלי ערך מוסף לארגונים במגזרי הביטחון, תעשייה, תשתיות, ממשלה, בריאות, טלקומוניקציה, פיננסיים, האקדמיה ועוד.

בינת תקשורת מחשבים מתמחה במתן פתרונות בתחומי התקשורת )נתונים, דיבור וחוזי), אבטחת מידע וסייבר, מיחשוב, טלקום ו-OEM.

אילו מוצרים של Fortinet אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
חברת בינת תקשורת מטמיעה את כל סדרת המוצרים של Fortinet תוך התמקדות בסדרות ה-HIGH END של היצרן – הן בארץ והן בפרויקטים של חברות ישראליות בחו"ל. אנו פועלים בסביבות הטלקום עם המערכות הגדולות (סדרות ה-3000 וה-5000) והיו לנו התנסויות טובות מאד במספר פרויקטים בעלי היקף גדול בחברות הטלקום בארץ ובעולם. בנוסף, בלקוחות SME ביצענו פרויקטים רבים עם הדגמים מהסדרות הנמוכות.

אנו תמיד דואגים לאמץ ראשונים טכנולוגיות מתקדמות וכחלק מכך בכנס אנו נדגים בתערוכה את מוצר ה-FortiSandBox החדש.

מדוע בחרתם לעבוד עם Fortinet? מה הערך המוסף שהחברה נותנת לשותפים שלה?
בחרנו לעבוד מול Fortinet מאחר שאנו חושבים ששתי חברות מובילות בתחומן חייבות לשתף פעולה על מנת לספק ללקוחותיהן את הפתרונות המתקדמים והאטרקטיביים ביותר – הן מבחינה טכנית והן מבחינה עסקית. המציאות בשנים האחרונות הראתה כי Fortinet ממשיכה כול הזמן להרחיב את סל הפתרונות שלה והיא כבר מזמן לא רק פתרון UTM מוביל, אלא יודעת לספק פתרונות איכותיים בעולמות ה-Wireless ,Email Security ,Web Application Security ,Advanced Threat Protection, ועוד.

מהם לדעתך המוצרים פורצי הדרך של Fortinet, שמבדלים אותה ממתחרותיה?
השילוב בין היכולות הטכניות של המוצרים וה-Value For Money שהם מספקים, מבדל את חברת Fortinet ממתחרותיה והופך אותה ליצרן מאד אטרקטיבית, במיוחד במציאות העסקית כיום.

אירועים קרובים