האתר mySupermarket הטמיע מערכת שירות אוטומטי של Support Machines
האתר mySupermarket הטמיע מערכת שירות אוטומטי של Support Machines. המערכת תומכת בלקוחות האתר דרך מענה לשאלותיהם, ומספקת מענה למאות הלקוחות המבקרים מדי יום.
האתר mySupermarket מאפשר לגולשים לקנות בסופרמרקט מאחת מ-6 רשתות שיווק מובילות באופן מקוון. זאת, תוך שימוש בכלים שונים שמטרתם לשפר את הקניה ולהוזיל אותה: השוואת הסל בין רשתות, החלפת מוצרים באחרים כדאיים יותר, מבצעים מומלצים, ועוד. האתר מציג בכל שלב ללקוח כמה כסף חסך עד כה, כאשר החיסכון הממוצע לקניה דרך mySupermarket עומד על כ-90 שקלים.
מערכת Support Machines משתלבת באתר ותומכת בשאלות הגולשים: החל משאלות לגבי הרשתות השונות, מידע על עלויות וזמני משלוח, סיוע להתמצאות באתר – ועד תמיכה בלקוחות חדשים בתהליך הקנייה הראשונה, שהיא מורכבת יותר מהבאות אחריה. בהתאמה, מערכת Support Machines יודעת לספק מידע ייעודי לכל לקוח, בין אם הוא לקוח חדש או לקוח חוזר, ולכוון אותו למידע הרלוונטי בהתאמה.
גלעד שמחוני, מנכ"ל mySupermarket Israel, מציין כי "ההטמעה של Support Machines באתר שלנו הייתה מהירה ופשוטה ועברה ללא שום תקלות". עוד הדגיש שמחוני שהמערכת עלתה לאוויר בתוך שבועיים ושצוות Support Machines סייעו בכל שנדרש לעמוד במגבלות לוחות הזמנים בצורה השירותית והמקצועית ביותר.
כשנשאל על הצלחת ההטמעה, השיב שמחוני: "לקוחות רבים מצטרפים לאתר מדי יום תודות ליכולת האתר לספק קנייה חכמה באינטרנט בכל עת. מערכת Support Machines מדגישה יתרונות אלו ללקוחות חדשים, וגם מאפשרת לנו לספק לגולשי האתר תמיכה ושירות 24/7".
חברת Support Machines הינה חברת תוכנה ישראלית, המובילה את שוק שירותי הצ'אט האוטומטי עם מספר רב של לקוחות בארץ ובעולם. החברה פעילה במגוון רחב של סקטורים: טלקום, פורקס, גיימיניג, תיירות ועוד – הן לחברות ENT והן לחברות SMB's. הפתרונות המוצעים ע"י החברה כוללים: מענה בנושאי שירות ותמיכה, מכירות ו-Upsell, חיזוק נאמנות לקוח, הגדלת לידים ו-Conversions.