בעקבות אירוע | חימום לפני DreamForce – על שיתוף פעולה ברמות הגבוהות
מאת עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise
וואו, הכנס השנתי (TLVForce) כל כך העסיק אותנו (ולפי התגובות – המאמץ היה שווה!!) שלא שמנו לב ש-Dreamforce כבר ממש כאן… עוד פחות משבוע!
גם השנה נהיה שם בנוכחות מוגברת, כי בסופו של דבר, מעבר לשואו המדהים (מדהים. אין מילים – 'The biggest vendor driven conference in the world'), זה המקום בו אנו פותחים את הראש לרעיונות נוספים, פתרונות נוספים ושיפורים שאותם נוכל ליישם אצלכם, לקוחותינו.
גם השנה יהיו בכנס בסן-פרנסיסקו למעלה מ-120 אלף איש (אל תדאגו – נדווח על המספר המדויק כשהכנס יתחיל) ועוד למעלה מ-1,000 הדרכות מקצועיות בתחומים הרבים והמגוונים ש-Salesforce מכסה היום.
אחד מהדברים המרשימים בארוע הגדול הזה הוא שיתוף של לקוחות, שותפים טכנולוגיים ושותפים עסקיים של Salesforce בהדרכות המקצועיות.
ולגבי סן-פרנסיסקו – איזו עיר. מעבר לאוירה, לרחוב התלול בעולם, לגשר שער הזהב ולאריק איינשטיין, העיר הזאת תמיד מזכירה לנו שתי חברות – Salesforce.com (טוב, אנחנו משוחדים) ו-Apple (כן, זה לא שהמשרדים של Apple כאן אבל מה לעשות, זאת האסוציאציה כשאומרים 'סן-פרנסיסקו').
וזה מזכיר סיפור (סיפור אמיתי! לא כזה שחבר של חבר קרא ב'פייס' שקרה לדוד של אחיין… סיפור אמיתי! כזה שניתן ללכת מחר בעבודה ולספר אותו כאילו אתה לא פחות מחבר של סטיב ג'ובס ז"ל ומארק בניוף, המנכ"ל והמייסד של Salesforce, שיבדל לחיים ארוכים).
בקיצור – צפו בוידיאו המצורף. פחות מדקה וחצי סך הכל – ויש לכם סיפור טוב לחבר'ה. ואולי אפילו נלמד כולנו משהו על חברות בעסקים, על הצורך להתייעץ ועל הערך של לחלוק ולשתף…
TLVForce היא ועידת העסקים השנתית בה אירחה ServiceWise את חברת Salesforce.com העולמית. ServiceWise, שותפת זהב של Salesforce.com ומתמחה במתן שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, רשמה את מכירת הרשיונות הגבוהה ביותר בישראל