תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה המחזור הראשון של קורס אבטחת מידע שערך האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע – ISACA ישראל

19/11/2013 16:50

הסתיים המחזור הראשון של קורס אבטחת מידע שערך האיגוד בישראלי לביקורת ואבטחת מערכות מידע – ISACA ישראל, בריכוזו האקדמי של גלעד ירון, CTOשל חברת SECOZ. בקורס, שכלל 6 מפגשים ויותר מ-25 משתתפים, הרצו אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בנושאים שנועדו להעשיר אותם בעולם אבטחת המידע, אשר דורש ידע רב ואשר מתעדכן בצורה תכופה.

הקורס התארח במשרדי דלויט בריטמן אלמגור. בין היתר הוא כלל את הנושאים הבאים: ממשל אבטחת מידע, רגולציות וניהול סיכוני אבטחת מידע, ניהול משתמשים והרשאות, אבטחת מידע ברשת הארגון, אבטחת מידע בפיתוח תוכנה, אבטחת מידע במרחב הסייבר, אבטחת מידע והביקורת הפנימית, ועוד.

במהלך הקורס קיבלו המשתתפים בין היתר הרצאות מרתקות בנושא ה-Cyber, שמעסיק ארגונים בתקופה האחרונה יותר מהרגיל. בין המרצים בקורס היו מומחים ויועצים מובילים מתחום אבטחת המידע. בין היתר, הרצו בו אופיר זילבר – מנכ"ל SECOZ, גלעד ירון – CTO של חברת SECOZ, רו"ח גיא מונרוב – שותף בחברת הייעוץ אלקלעי מונרוב AlMo, שלומי אדר – מנכ"ל חברת שלומי אדר, מומחים לתשתיות ביטחון, איציק כוכב – מנהל הגנת המידע בשירותי בריאות כללית, שרון כהן – מנהלת תחום אבטחת מידע בדלויט, גיא מזרחי – מנכ"ל CYBERIA, נדב ארבל – מנכ"ל Cyberhat, יוני דויטש – EY Hacktics, ועוד.

במשוב שנמסר על ידי המשתתפים הם ציינו את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים, שאפשרו להם להעשיר את הידע בתחום אבטחת המידע.

שי זנדני, נשיא האיגוד, בירך את הבוגרים וציין כי הוא משוכנע כי התהליכים ש-ISACA ישראל התחילה, ימשיכו את המגמה להנגשת התחום המקצועי לחברי האיגוד ולתעשייה בישראל.

רו"ח גיא מונרוב, סגן נשיא ויו"ר ועדת השתלמויות באיגוד ושותף בחברת הייעוץ אלקלעי מונרוב AlMo, ציין כי "קורס זה הינו סנונית ראשונה בשינוי שעוברת פעילות ועדת השתלמויות של האיגוד". רו"ח מונרוב ציין כי "במהלך 2014 מתוכננות השתלמויות תעודה נוספות בתחומים חשובים, כגון: ניהול סיכוני IT, ביקורת מערכות מידע וניתוח ותחקור נתונים, אני בטוח כי הקורסים וערבי העיון יעשירו את המשתתפים ויתנו להם את הכלים להתמודדות יומיומית למול האתגרים אשר עומדים בפתח".

מחזור נוסף של קורס אבטחת המידע עתיד להיפתח במהלך 2014. ב-11 לדצמבר 2013 יערוך האיגוד את הכנס השנתי שלו בו תוצג לראשונה מסגרת העבודה COBIT 5 בתרגום לעברית.

אירועים קרובים