תוכן שיווקי

לא לשכוח לגבות גם את זה – NK2

24/11/2013 16:41

מאמר קצר זה הוא עבור משתמשי Microsoft Outlook. ישנם קבצים חשובים המכילים מידע חשוב שלא תמיד נמצאים במיקומים הרגילים. במיוחד אם שיניתם את הנתיבים בהם נמצאים הקבצים שלכם.

כאשר אתם כותבים מייל חדש ובאים להוסיף את כתובת הנמען אליו אתם שולחים את המייל, או מי יקבל העתק, התוכנה משלימה באופן אוטומטי את הנמען וכתובתו לפי סדר עדיפות מסוים, דבר המקל על העבודה. זוהי פונקציה שימושית ב-Outlook, שמזרזת את העבודה ומורידה את הצורך לפתוח את ספר הכתובות או לחפש מישהו. אך מה קורה כשישנה תקרית בה איבדתם את הקבצים שלכם? האם גיביתם את כל הקבצים הנחוצים על מנת להחזיר את מערכת המייל שלכם למצב עבודה מלא?

ובכן, כאן ברצוני להציג בפניכם את קבצי ה-NK2. קבצים אלו מכילים את שמות הנמענים הנפוצים שבהם אתם משתמשים ומאפשרים לתוכנת ה-Outlook לבצע את ההשלמה של שם הנמען. כלומר, מלבד גיבוי קבצי ה-PST הידועים, המכילים את כל ההודעות שלכם ועוד נתונים חשובים נוספים, עלינו לוודא שאנו מגבים גם את קבצי ה-NK2 שמכילים את קיצורי הדרך לנמענים.

במקרה בו הזזנו את קבצי ה-PST לספרייה אחרת או כונן אחר, קבצי ה-NK2 עדיין יישארו במקום המקורי בו התוכנה התקינה והפעילה אותם. יש לשים לב לדבר זה כי אז יש להוסיף את הספרייה הזאת גם לגיבוי.

אני מקווה שמידע חשוב זה יעזור לכם בעתיד ויציל אתכם ממצב של אובדן מידע.

מאת: עופר א. לידסקי, מייסד ומנכ"ל טרהסייף (TerraSafe), העוסקת במתן שירותי גיבוי מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים.

אירועים קרובים