תוכן שיווקי

תמה תעשיית פלסטיק מפתחת בסיוע ליבי טכנולוגיות תוכנה מערכת ניתוח עלויות מתקדמת מבוססת על TM1 של יבמ

03/12/2013 09:46

תמה תעשיית פלסטיק, שותפות בין הקיבוצים משמר העמק וגלעד, מפתחת בימים אלה מערכת לניתוח ביצועים, עלויות ורווחיות בחתך קווי מוצר, המבוססת על מערכת TM1 של IBM לניתוחים אנליטיים עסקיים מתקדמים.

עד עתה התבצע תהליך זה בחברה באופן ידני באקסל. העבודה נמשכה זמן רב, וכל שינוי בדו"ח המוצג גרר עבודה רבה. לאחר סיום הפיתוח תתאפשר הפקה מיידית של הדוח בפורמטים שונים והתאמה לכל משתמש ומשתמש.

המערכת מפותחת בסיוע מומחי TM1 של ליבי טכנולוגיות תוכנה, המובילה מזה יותר מעשור את שוק ה-BI בישראל, ומתמחה בהטמעה של פתרונות תוכנה בקרב ארגונים בינוניים וגדולים במגזרי המשק השונים בישראל.

תמה, המעסיקה כ-1,100 עובדים ברחבי העולם, משווקת ומוכרת את מוצריה ללקוחות בכל העולם, כשבבעלותה מפעלים וחברות שיווק בארץ ובחו"ל. החברה עוסקת בפיתוח וייצור מוצרי אריזה והגנה לחקלאות, כאשר קו המוצרים המוביל הוא רשתות לעטיפת חציר, תחמיץ וקש. בתחום זה היא מובילה בשוק מזה 20 שנה. בנוסף, מייצרת תמה עטיפות לחבילות כותנה, רשתות משטחים, רשתות צל, חוטים וחבלים. לתמה גם קו לייצור כלי בית ואביזרים טכניים מפלסטיק בכבישה ובהזרקה.

המערכת מבוססת TM1 תשמש את אנשי הניהול הבכיר בתמה תעשיית פלסטיק, ותשמש את המחלקה הכלכלית להטלת העלויות הכוללות על קווי המוצר השונים של החברה בצורה גמישה ומדויקת יותר. בהמשך מתוכנן כי המערכת תסייע להכנת תכניות העבודה של החברה ולמעקב אחרי תכנון מול ביצוע.

אירועים קרובים