תוכן שיווקי

הושק בספרד: השירות המסחרי הגדול ביותר באירופה לתשלומים ללא מגע באמצעות הטלפון הנייד

ויזה אירופה, CaixaBank, אורנג',וודפון וטלפוניקה חברו יחד במטרה לספק שירותי תשלומים ללא מגע באמצעות הטלפון הנייד בספרד

30/12/2013 17:17

ויזה אירופה והבנק הספרדי CaixaBank, יחד עם המפעילות הסלולריות אורנג',טלפוניקה ו-וודפון, הכריזו על השקתו של השירות המסחרי הגדול ביותר באירופה לתשלומים ללא מגע באמצעות הטלפון הנייד.

החל מפברואר 2014, יוכלו לקוחות CaixaBank לבצע תשלומים ללא מגע במהירות ובאופן מאובטח באמצעות הטלפונים החכמים (סמארטפונים) שלהם, שתומכים בטכנולוגיה ללא מגע. השותפות אורנג', טלפוניקה ו-וודפון מאפשרת הצפנה ואחסון בצורה מאובטחת של פרטי הכרטיס של לקוחות המנויים לשירות התשלומים באמצעות הנייד של CaixaBank, בכרטיס SIM שתומך בטכנולוגיה ללא מגע. לאחר מכן יוכלו לקוחות אלה להשתמש באפליקציית "בנקאות בנייד" של CaixaBank, כדי לנהל את כספם ולבצע תשלומים ללא מגע בקלות ברחבי העולם, בכל מקום בו מופיע סמל "תשלום ללא מגע" של ויזה.

בעקבות זה שבסיס הלקוחות המשולב של אורנג',טלפוניקה ו-וודפון חולש על למעלה מ-80% מן השוק בספרד, השירות יהיה זמין למספר רב של לקוחות כבר מהרגע הראשון.

ניקולס האס, מנכ"ל ויזה אירופה: "ההשקה השבוע, שמשנה את כללי המשחק, מהווה דוגמה נוספת לאופן שבו ויזה מצליחה לרכז יחדיו סדרה של שחקנים מובילים בשוק במטרה להציע שירות חדש ומלהיב לצרכנים בספרד – שירות שאנו צופים שיורחב בספרד עצמה, ובהמשך גם יגיע לשווקים נוספים באירופה.

גישתה של ויזה אירופה לאספקת שירותי תשלומים חדשים וחדשניים לשוק מבוססת על פיתוח איקוסיסטם של שותפים. אנו מאמינים שעל ידי יוצרים קרקע פורייה להשקת שירותים חדשים לשוק הרחב, תוך מינוף בקשרי האמון הקיימים בין הלקוחות לבין הבנקים וספקי השירותים הסלולריים שלהם, החנויות המועדפות עליהם והאמון בוויזה עצמה".

אירועים קרובים