תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פתרונות התשתית של TeraSky

23/04/2014 16:42

מאת: טל שץ

חברת TeraSky הינה חברת התשתיות היחידה הממוקדת בפתרונות בתחומים הבאים:
•    הגנה על המידע (Backup & Recovery)
•    פתרונות אחסון מתקדמים
•    פתרונות וירטואליזציה למערכות מחשוב מרכזיות ומשתמשי קצה
•    פתרונות גיבוי בענן

חברת TeraSky הרכיבה צוות ייחודי של מומחים בעלי הסמכות ייחודיות. לצוות ניסיון של מעל 25 שנה בתשתית IT. המומחים שלנו רגילים להצלחה ללא פשרות, גם בפרויקטים המתקדמים והמורכבים ביותר, הכוללים פתרונות גיבוי ואחסון, פתרונות וירטואליזציה של תשתיות (אחסון, שרתים, תחנות קצה ועוד), DR ופתרונות מבוססי-ענן. כיום, חברת TeraSky מרחיבה את המומחיות הטכנולוגית עם פתרונות וחברות מובילות נוספות בתחום, בזירה הגדלה והולכת של מתן פתרונות תשתית Data Center.

לחברת TeraSky מספר גדול של לקוחות בתחום ה VMware שבהם ייושמו פתרונות מורכבים אלו בתחומים שונים לדוגמא:

פתרונות ניהול מתקדמים
בעזרת הvCenter Operation הצלחנו לתת מבט עלית על כלל הסביבה הווירטואלית שמתפרסת על כמה אתרים בארץ ובחו"ל, דבר שמאפשר ללקוח לקבל שליטה ובקרה מלאה על מצבם של הסביבות שלו. הצלחנו לספק מסכי צפייה שונים כדי לתת מענה לא רק לאנשים הטכניים אלא לדרג הניהולי לגבי ניצולת של הסביבה והאם יש צורך בהגדלת התשתיות ומה המצב של כל פרט בתשתית הווירטואלית ברגע נתון.

ביצענו אינטגרציה מאוד מורכבת עם עולם האחסון של EMC בעזרת EMC Storage Analytics על מנת לקבל זווית צפייה על האחסון והקשר לכל אובייקט בסביבה. בנוסף לכך ,הצלחנו למצב את הסביבה ולשמור על אחידות בכל הסביבה בעזרת שימוש ב-vCenter Configuration Manager. כך יכולנו לבודד חוסר התאמות אצל הלקוח שעד אותו רגע לא ידע שקיים בכלל.

אחת אחד האתגרים הגדולים עבור רוב הלקוחות הוא שלא קיים מבט אפליקטיבי וקישור לסביבה הווירטואלית. לכן כאשר ישנה בעיה אפליקטיבית שמשפיעה על התשתית קשה למצוא אותה. בעזרת vCenter Infrastructure Navigator הצלחנו לספק מבט פנימי עמוק ולראות קשרים בין רכיבים שונים כך הלקוח קיבל מבט אפליקטיבי שלא היה לו עד אותו רגע.

פתרונות המשכיות עסקית והתאוששות מאסון
אחת הדברים הכי חשובים ועיקריים שהתמקדנו בו זה לספק המשכיות עסקית והתאוששות מאסון עם מינימום איבוד מידע. הבסיס לעבודה הזאת הייתה האפשרות להמשיך לנהל את הסביבה הווירטואלית וזאת בעזרת הטמעה של vCenter Heartbeat שיאפשר לנו לתת פקודות ניהול לכלל הסביבה הווירטואלית.

החלק העיקרי והמשמעותי הוא שילוב של שתי הטכנולוגיות המובילות בתחום: EMC Recoverpoint שמספק סנכרון בין האתרים ברמת Point-In-Time עד לנקודת ה-IO האחרונה ,וכמובן על מנת לנהל את כל התהליך הזה עם הסביבה הווירטואלית הטמענו את VMware SRM ובכך הצלחנו להגיע להגנה מלאה על הסביבה הווירטואלית.

לחברת TeraSky צוות בעל יכולות מתקדמות בתחום התשתיות הווירטואליות מבוססות VMware. הצוות מתמקד בפתרונות מאתגרים המצריכים שילוב של ידע וניסיון רב בתחומים נרחבים כגון מערכות אחסון, גיבוי ושרתים כל זאת ועוד על מנת להתמודד עם סביבות מורכבות ולהגיע לפתרון האופטימלי ללקוח.

טל שץ הוא יועץ טכנולוגיות בכיר.
[email protected]

אירועים קרובים