תוכן שיווקי

לקראת אירוע | קספרסקי – צעד אחד קדימה

08/05/2014 15:15

מעבדת קספרסקי (Kaspersky Labs) פועלת בישראל משנת 2001. במהלך העשור האחרון, הפכה החברה למותג מוביל בארץ בתחום אבטחת המידע, והפתרונות שלה צברו נתח שוק משמעותי במגזר הפרטי והעסקי. לפני כשנה הכריז המטה העולמי של קספרסקי על שדרוג הפעילות בארץ ומעבר מהפצה באמצעות מפיץ לפעילות מסודרת במסגרת משרד ישראלי.

בראש הסניף החדש עומד נועם פרוימוביץ'. לדברי פרוימוביץ, בשלב הראשון יעסוק המשרד הישראלי בנושא פיתוח עיסקי, בניית וחיזוק ערוץ השותפים ובשלב מאוחר יותר יכנס לשלב ה-R+D ואז גם יתחיל המשרד בגיוס אנשים. "בנינו רשת רחבה של לקוחות ושותפים בישראל, והצעד ההגיוני הבא הוא לבסס נוכחות ישירה באזור. המשרד החדש יסייע לנו לחזק ולקדם את המותג מעבדת קספרסקי בישראל, ולנהל בצורה יעילה יותר את פעילות השותפים שלנו", מסביר פרוימוביץ.

ההחלטה האסטרטגית לפתוח משרד מקומי נבעה מכמה טעמים, הוא מסביר. "ראשית, כל החברות הגדולות והחשובות בעולם המידע נמצאות כאן ולא בכדי. מביקוריו הרבים כאן, יוג'ין קספרסקי התרשם מאוד מהידע המקומי, ובסופו של דבר, נפלה ההחלטה. הסיבה השניה, חשובה לא פחות, היא השאיפה של קספרסקי לחזק את הקשר הן עם הלקוחות האסטרטגים בתחום האנטרפרייז והן עם קהילת אבטחת המידע הישראלית שנחשבת לטובה בעולם. ישראל היא מקום שאפשר לפתח בו כלים ופרדיגמות לאבטחת מידע, והכוונה היא ליצור סביבת מחקר ופיתוח בארץ, וכמובן, גם לגייס לכך מקומית את האנשים המתאימים".

קספרסקי ממוצבת כבר היום בשלישיה המובילה בעולם בתחום אבטחת האנטרפרייז ובאופן טבעי, תחום ה-B2B והאנטרפרייז עומד עתה במוקד העיסקי של החברה. זאת היא למעשה המשימה הראשונה של הפעילות המקומית – לבסס את עצמה כחברת B2B ואנטרפרייז, אחרי שבמאי 2013, השיקה מעבדת קספרסקי בישראל את פתרון הדגל הארגוני החדש שלה – Kaspersky Endpoint Security for Business – פלטפורמת אבטחת מידע שתוכננה על מנת לסייע לעסקים להתגבר על אתגרים עדכניים בניהול רשת ארגונית מאובטחת ויעילה.

"הגירסאות החדשות והכלים החדשים המיועדים לארגונים גדולים מכילים סט כלים שהוא מעבר למענה הקלאסי של אנטי וירוס או הגנה בפני קוד זדוני ומספקים ללקוח End-Point-Security מלא, לרבות ניהול, בקרה, זיהוי של איומים, הפצה של טלאים ומערכות הפעלה, וירטואליזציה וענן – כך שבעצם מנהל אבטחת המידע מקבל One stop shop לכל צרכיו". כדי להטמיע את המערכות האלו, מסביר פרוימוביץ, אנחנו נפתח בשלב הראשון ערוץ אינטגרטורים בעלי יכולות וניסיון שיוכלו לתמוך בלקוחות גדולים שיישמו את המערכת.

כשפרוימוביץ' מדבר על לקוחות גדולים הוא מתכוון לממשלה, גופי תשתית, מערכות בריאות, פיננסים וכדומה. "בנוסף, אנחנו מציעים גם ללקוחות ה-SMB שלנו גרסה חדשה שתאפשר להם ליישם בארגונים הקטנים פתרונות אבטחה של אנטרפרייז, תחת מערכת ניהול אחת. לכן פיתוח רשת השותפים שלנו והאפשרות לתת להם כלים שיווקיים וטכניים היא אחת המשימות החשובות שלנו. עידן הענן והוירטואליזציה מעמיד אתגרים חדשים בפני ארגונים קטנים כגדולים, וקספרסקי נמצאת כאן כדי לתת פתרון ניהול ואבטחה ללקוחות שחווים את המגמה החדשה".

"השוק הישראלי משווע לפתרון ייחודי שיאפשר למנהל אבטחת המידע תמיד להיות צעד אחד קדימה. אני בטוח ששותפי האינטגרציה שלנו ימצאו בכלים של קספרסקי את סל הפתרונות המושלם ללקוחותיהם".

צרכים ארגוניים נוספים שקספרסקי מציעה להם פתרונות הם תחומי מפתח כמו וירטואליזציה וענן. "היום, ארגונים קטנים כגדולים מתחילים ליישם פתרונות וירטואליזציה וענן. מבחינת אבטחה – ההגנה על מערכות וירטואליות היא דומה, אבל מבחינה טכנולוגית היא שונה מהותית. הפתרונות של קספרסקי לוירטואליזציה מאפשרים רמת ניהול ואבטחה גבוהה מאוד, תוך יישום טכנולוגי של פתרון המתאים במיוחד למערכות וירטואליות המאפשר סריקה מהירה ללא העמסת יתר של המערכות. אין לי ספק שהמוצר של קספרסקי לוירטואליזציה הוא מהטובים בשוק ויהווה את מנוף הצמיחה המשמעותי ביותר של קספרסקי בשנים הקרובות.

לפרטים נוספים: גיל אור-נר 03-7330779 או למייל: [email protected]

אירועים קרובים