תוכן שיווקי

Ixia משיקה בישראל גרסא חדשה של פלטפורמת IxChariot Pro לניטור פרואקטיבי והערכה של ביצועי הרשת הארגונית

08/05/2014 16:38

חברת Ixia, ספקית גלובלית מובילה של סביבת בדיקות ואופטימיזציה של רשתות IP ,Wireless וסלולר, מודיעה על השקתה המקומית של גרסא חדשה לפלטפורמת IxChariot Pro לניטור פרואקטיבי והערכה של ביצועי הרשת הארגונית. הפלטפורמה מיועדת לאפשר לארגוני אנטרפרייז מבוזרים לתפעל סביבות אפליקטיביות ורשתות מורכבות, לאפשר ביצועי רשת גבוהים, ולהבטיח חוויית משתמש גבוהה ברשת הארגונית. ההשקה בישראל לגרסת IxChariot Pro החדשה הינה חלק מגל השקות עולמי אותו מבצעת Ixia.

אדר אייל, מנכ"ל Ixia ישראל, אמר לרגל ההשקה כי "במציאות הטכנולוגית הנוכחית הרשת הפכה לאחד המשאבים הקריטיים של הארגון. מצב הרשת משפיע באופן ישיר על רמת התפוקה של עובדים ומנהלים, אך לא פחות חשוב, מצב הרשת משפיע על תקשורת הנתונים והעברת מידע בין המערכות השונות. כול עיכוב בעבודת הרשת משמעותו אובדן תוצר לארגון וגורם לאובדן הכנסה. פלטפורמת IxChariot Pro באה לתת מענה לסוגיה זו ומיועדת להבטיח את בריאות הרשת ותפקודה, לאפשר זמינות גבוהה למערכות ה-IT וביצועים גבוהים. בנוסף, לפלטפורמה יכולות של בדיקות ביצוע פרואקטיביות, מניעת תקלות, ובדיקה ואוטומציה של תהליכים, זאת בעוד רוב הפתרונות הקיימים היום בשוק עוסקים בניטור הרשת בלבד."

פלטפורמת IxChariot Pro הותאמה לצרכיהם של ארגוני אנטרפרייז בעלי פיזור גיאוגרפי ובטופולוגיות רשת מסוגים שונים -Hub and Spokes ,Full Mesh, או Custom Topology. הפלטפורמה מאפשרת זיהוי של סטייה בהתנהגות הרשת, מאבחנת את מקור הבעיה תוך כדי התהוותה, ומספקת למנהל הרשת חיווי בזמן אמת של תקלה ברשת ואת הכלים כדי לפתור אותה לפני שהיא משפיעה על המשתמשים או על תהליכים עסקיים בארגון. הפלטפורמה מאפשרת גם בדיקת מהירות של הרשת, בדיקות רוחב פס, בדיקות איכות לתקשורת מבוססת IP, ביצוע בדיקות SLA מול ספק האינטרנט או SLA פנים ארגוני, וכןבדיקת הביצועים של שירותי ענן אותם צורך הארגון מספק חיצוני.

אייל אדר, מנכ"ל Ixia ישראלהיבט נוסף שמציעה הפלטפורמה הוא של דימוי תעבורה של מאות אפליקציות, כולל אפליקציות ארגוניות ועסקיות (כדוגמת מערכות ה-ERP) ואפליקציות קונסיומריות (כדוגמת פייסבוק {Facebook}), ובדיקת השפעתן על הרשת הארגונית. כך לדוגמא, המערכת מאפשרת לבדוק את מהירות האפליקציות ברשת ואת השפעתן על בריאות הרשת וצריכת המשאבים.

הפלטפורמה מאפשרת גם הדמיה של שירותים עתידיים שירוצו על הרשת עוד לפני ההטמעה שלהם, זאת כדי לבדוק את הביצועים בתנאי הרשת הקיימת, ובמידת הצורך לבצע את ההתאמות הנדרשות להפעלה מיטבית של השירות הנבדק. בדרך זו הפלטפורמה החדשה מאפשרת לקצר את זמני ההטמעה של שירותי IT חדשים, ומגדילה את איכות השירות ושביעות הרצון של המשתמשים.

הפלטפורמה הינה בעלת ממשק ניהול אינטרנטי מבוסס HTML 5, והיא כוללת רכיבי חומרה להתקנה כעמדות קבועות בצמתי רשת מרכזיים, או כרכיבי תוכנה שפועלים במכשירי הקצה של המשתמשים. הפלטפורמה מיועדת לארגוני אנטרפרייז ממגזרי הבנקאות, ביטוח, בריאות, תעשייה, חברות רב לאומיות, ומשרדי ממשלה.

Ixia מספקת פתרון מקיף בתחום בדיקת רשתות IP מאוחדות – מן הקצה האלחוטי ועד לליבת האינטרנט. יצרני ציוד תקשורת, ספקיות שירותי תקשורת, ארגונים וגופים ממשלתיים משתמשים בפלטפורמות הסימולציה של Ixia על מנת לתכנן, לבדוק ולאשר טווח רחב של פתרונות לרשתות תקשורת קוויות, Wi-Fi, דור שלישי ורביעי. החברה הרחיבה את פעילותה באמצעות סדרה של רכישות בתחומי ניהול רשתות, בדיקתן ואבטחת מידע, והיא מפעילה בישראל סניף מקומי, הפעיל ישירות בתחומי Pre-Sale, הטמעה ושירות.

לפרטים נוספים: http://info.ixiacom.com/Learn_About_IxChariot_Pro.html
מייל: [email protected] או 1-700-70-4942 (שלוחה 2)

אירועים קרובים