תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware Forum 2014

לקראת אירוע | שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל: "האינטגרציה בין טכנולוגיות שתי החברות משלבת את הגמישות והיעילות, שמציעה ארכיטקטורת האחסון המאוחד של NetApp לצד מגוון יכולות אחסון וניהול נתונים על בסיס מוצרי VMware"

12/05/2014 17:58
כנס שותפים. נט-אפ

לקראת אירוע VMware Forum 2014 שיתקיים ב-14 במאי, באולם האירועים אבניו, שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, אשר נחשבת לאחת השותפות הגדולות של VMware, משתף מה זה להיות שותפה של חברת הווירטואליזציה ותשתיות הענן המובילה בתחומה.

עולם תשתיות המחשוב בארגונים עובר מהפכה. ממודל של מתן מענה תשתיתי לכל אפליקציה ואפליקציה, חברות עוברות למודל של תשתית אחידה ודינמית המבוססת על עקרונות של וירטואליזציה וענן פרטי. בעשור האחרון מתאימות נט-אפ ו-VMware את מפות הדרכים של טכנולוגיות האחסון והווירטואליזציה שלהם כדי להאיץ את מסעם של הלקוחות לעבר האחסון בענן.


האינטגרציה של טכנולוגיות שתי החברות משלבת את הגמישות והיעילות, שמציעה ארכיטקטורת האחסון המאוחד של נט-אפ לצד מגוון יכולות אחסון וניהול נתונים על בסיס מוצרי VMware. כתוצאה מכך, נוצר שילוב אופטימלי של יכולות ניהול ענן, הקצאה, גיבוי ושחזור, בהתבסס על תשתיות IT משותפות וירטואליות קיימות. השילוב העוצמתי מאפשר לארגונים לעבור לענן בקצב שלהם, מבלי לעקור ולהחליף את התשתית הקיימת. הדבר מסייע ללקוחות להתקדם מסביבה וירטואלית לתשתית מאובטחת של ענן פרטי, היברידי או ציבורי. זאת בעזרת טכנולוגיות משולבות ומוכחות, המנהלות סביבות ענן בצורה ריכוזית ואוטומטית ומביאות לפרודוקטיביות גבוהה יותר ושיפור רמות השירות. פתרון תשתית ענן וניהול של VMware במערכת נט-אפ מפשט את המעבר למודל שירות אוטומטי ומתוקנן, המתרחב יחד עם העסק ומאפשר לספקי שירות, לחברות ולגופים נוספים, להשקיע משאבים בחזרה לתוך העסק בדרכם להערכות לקראת העתיד וקידום החדשנות בכל חלקי הארגון.

כחברות המתמחות בתחומן וממוקדות במתן מענה לתחומים ספציפיים, אנו נהנים משיתוף פעולה הן בגישה לשוק לקוחות חדש והן במתן מענה כולל ושלם לדרישות הלקוח בדטה-סנטר. ביחד, אנחנו מסוגלים לספק מעבר קל ומהיר לתשתית וירטואליזציה מאוחדת ויעילה, להפחית עלויות עד 50% ולהתאים את עצמנו במהירות לצרכים העסקיים של כל עסק ועסק. לשתי החברות יש נוכחות חזקה ברחבי העולם ואנחנו משתפים פעולה כבר שנים רבות. כל אחת הביאה את החוזק הקיים שלה בשוק ומכאן יצא מוצר אפקטיבי וחדשני.

חברת VMware הינה שותפה עסקית ותיקה וחשובה של נט-אפ. יש לנו ערוץ תקשורת ישיר, מאויש וגלובלי, הפעול מסביב לשעון בנוסף למעבדת תמיכה מאוחדת, בה מהנדסי תמיכה יכולים לשחזר סביבות לקוח, לאבחן בעיות ולתת פתרון מהיר לפניות של לקוחות. שיתוף הפעולה בתהליך התמיכה מאפשר לטפל בבעיות עד לפתרונן המלא, זאת בעזרת עבודת צוות בתיאום מלא וקיום תקשורת ישירה בין מהנדסי התמיכה הטכנית. המערכות המשווקות עוברות Certification הדדי, זאת לטובת תמיכה ותאימות מקסימלית, בהיבטים של מערכות ניהול, ביצועים ואינטגרציה, המאפשרים הרצת מערכות וירטואליות בסביבות ייצור קריטיות. גם בישראל, החברות פועלות בשיתוף פעולה הדוק, הבא לידי ביטוי במגוון פרויקטים בארגונים שונים ברחבי הארץ.

אירועים קרובים