תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "שיתוף הפעולה רב השנים של ווי אנקור ו- Vmware מאפשר ליצור לארגונים ערך אמיתי ולחסוך כסף רב מעלויות תשתיות המחשוב"

כך אומר שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. לדבריו: "שותפות ה-Premier שלנו עם VMware ביססה אותנו כגוף המוביל בישראל בתחום הווירטואליזציה ופתרונות התשתית לענן, המאפשרים לארגונים חיסכון כספי ניכר לצד שיפור הזמינות והגדלת הביצועים"

13/05/2014 15:45

"שיתוף הפעולה רב השנים של ווי אנקור ו-Vmware מאפשר ליצור לארגונים ערך אמיתי ולחסוך כסף רב מעלויות תשתיות המחשוב",  אומר שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. לדבריו: "שותפות ה-Premier שלנו עם VMware ביססה אותנו כגוף המוביל בישראל בתחום הווירטואליזציה ופתרונות התשתית לענן, המאפשרים לארגונים חיסכון כספי ניכר לצד שיפור הזמינות והגדלת הביצועים"

"אין ספק כי במהלך השנים האחרונות ביססה Vmware מובילות עולמית בתחום פתרונות התשתית לעידן הענן", אומר צור. "טכנולוגיות הווירטואליזציה החדשניות של VMware, משמשות אותנו מזה שנים רבות בעשרות פרויקטים שביצענו בארגונים הגדולים ביותר במשק. בכל אחד מהפרויקטים, זכינו לשיתוף פעולה מלא מצד אנשי Vmware, מה שאפשר לנו למקסם את התועלות ללקוחות ולהשיג רמות ביצועים וזמינות יוצאי דופן.

אנו משקיעים משאבים רבים בהכשרת האנשים שלנו בטכנולוגיות VMware, מה שהביא אותנו להסמכה הטכנית והעסקית הגבוהה ביותר של שותפות Premier. אנו רואים ב-Vmware שותפה עסקית משמעותית וארוכת טווח , המוכיחה פעם אחר פעם חזון חדשני ויוצא דופן המאפשר לה התבססות במגוון תחומים חדשים, הרבה מעבר לווירטוליזציה, תוך כיסוי קשת רחבה של שירותים ופעילויות ב-Data Centers  הארגוניים".

לדברי צור, ארגונים רבים בישראל עדיין משקיעים משאבים רבים ומיותרים בניהול מערכות האחסון והתשתית, ולדבריו ניתן לחסוך חלק ניכר מהוצאות אלו על ידי הטמעת פתרונות משולבים מבית היוצר של נט-אפ (NetApp) ו-Vmware.

"בארגונים בהם הטמענו פתרונות משולבים מעין אלה הצלחנו להגדיל את רמות הזמינות ולפשט את הניהול ללא הכר", אומר צור. "במקביל, אוסף הפתרונות החדש של Vmware מאפשר לבצע מהלך משמעותי יותר ולהעביר את התשתיות של הארגון לענן מנוהל, תוך התמקדות בליבה העסקית בלבד".

לדברי צור, שיתוף הפעולה המיוחד עם חברת Vmware אפשר לווי אנקור להפוך לחברה המובילה בתחום הווירטואליזציה ולזו שביצעה יותר פרוייקטי וירטואליזציה מבוססי Vmware מכל חברה אחרת בארץ. "אנו גאים בקשר המיוחד שיש לנו עם Vmware ובעובדה שמדובר באחת מהחברות החדשניות ביותר בעולם. Vmware הינה שותפה מרכזית, הן ברמה העסקית, הן ברמת ההכשרה והתמיכה והן בקשר האישי שלנו עם האנשים הטכניים והמנהלים. זהו בהחלט שותף שניתן לסמוך עליו" אומר צור.

בתחילת השנה הוכרז על מיזוג החברות WE! ואנקור, שתיהן בבעלות מלאה של חברת חילן. לדברי צור: "מיזוג זה יצר חברת תשתיות מובילה בשוק הישראלי עם צוות מומחים מהשורה הראשונה בעולמות האחסון, הווירטואליזציה, Data Protection, שירותי הענן והסייבר. כח האדם המרכיב כיום את החברה הממוזגת מבסס את פעילותו על ניסיון מרשים בהקמת פרויקטי התשתית הגדולים בישראל בכל מגזרי המשק".

צור מסביר את הצלחתה של ווי אנקור בתחום התשתיות וסביבת Vmware בנכונות להתמיד בהבטחת שירות מעולה ללקוחות, במקצוענות חסרת פשרות ובפעילות מתמדת של התמקצעות והתקדמות ברמות ההסמכה בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו. "כחלק מגישה זו הקפדנו לאורך השנים להישאר כל העת בחזית הטכנולוגיה ולספק ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר", אומר צור.

לדברי צור, ווי אנקור מתכוונת להמשיך ולהוביל את שוק התשתיות בישראל ולחזק את מעמדה כשחקן מוביל בכל העולמות אותם מובילה Vmware כמו ווירטואליזציה, ניהול ותשתיות ענן, פלטפורמות יישומי ענן, אחסון והגנת מידע. "המטרה שלנו בווי-אנקור הינה לספק לכל ארגון בישראל – קטן, בינוני או גדול, את הביטחון המלא בתשתיות המידע העומדים לרשותו, תוך חיסכון מתמיד בעלויות ותשומות הניהול הנדרשות לשם כך".

אירועים קרובים